<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->I en stad jag är på vandring........ Nu blir det årsmöte å bowling, sen drar Go Getters igång å lirar Så nu kan forumet ligga nere tills på månda utan att ja saknar dä <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:tierdeyes: Vinterkräksjukan har nått Pengfors. Om ni har vägarna förbi, tryck på gaspedalen, veva upp rutan, stäng ventilationen och blås förbi kåken.
Blir nog ingen hemsideuppdatering ikväll heller, kanske jag orkar i morgon. <!-- </EdIndex> --></div>
Raketsport skrev: Vinterkräksjukan har nått Pengfors. Om ni har vägarna förbi, tryck på gaspedalen, veva upp rutan, stäng ventilationen och blås förbi kåken.
Blir nog ingen hemsideuppdatering ikväll heller, kanske jag orkar i morgon.
Jag vet av nån som skulle på kalas igår.... <!-- </EdIndex> --></div>
Raketsport skrev: Vinterkräksjukan har nått Pengfors. Om ni har vägarna förbi, tryck på gaspedalen, veva upp rutan, stäng ventilationen och blås förbi kåken.
Blir nog ingen hemsideuppdatering ikväll heller, kanske jag orkar i morgon.
fy tusan jo det är ju inget å stå efter att ha vinterkräksjukan...
har klarat mig ännu... <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Tur att jag läste det här innan jag kom fram
Men hörde ni att jag tutade när jag åkte förbi i morse <!-- </EdIndex> --></div>