<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Heja säcken bra gjort, jag gick också ner 29 kilo en gång , så jag vet hur det fungerar, men det blir skönare sen , du vet kläder passar, och annat blir bättre, får du sen en riktig slok , då blir du farlig <!-- </EdIndex> --></div>
alf-johan skrev:Heja säcken bra gjort, jag gick också ner 29 kilo en gång , så jag vet hur det fungerar, men det blir skönare sen , du vet kläder passar, och annat blir bättre, får du sen en riktig slok , då blir du farlig
Hahaha Ja körde en del slok som ung, så det kan dä bli igen nu när dubbelhakorna börjar försvinna Allt har ju blitt så mycke enklare nu som du säger, men suget som blir när tösa sitter i knät på freda kväll å smaskar lösgodis är inte att leka med <!-- </EdIndex> --></div>
Nej inga konstigheter vanlig "mat och potatis" men i lite mindre potioner än förut
Däremot så motionerar jag minst en timme om dagen
Det man stoppar i sig måste man ju göra av med
Bra jobbat du också Säcken
Och tack alla för uppmuntringarna <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja det handlar bara om logistik.
FIFO, first in first out. Alltså det som stoppas in först ska ut först
Om man köper in (äter) för mycket dvs att man köper mer än man säljer (skiter ut) skapas överlager (övervikt).
Överlager är inte populärt, det vet alla som jobbar inom lager och försäljning. Hur gör man då? Lösning är att sälja mer än man köper in för att minska överlagret. Balans uppnås sedan genom att köpa lika mycket som man säljer. Om man sedan omsätter "lagret" tillräckligt många gånger når man också en fin och bra "magbalans" (alltså äta och skita i lagom intervaller). <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Säcken skrev:Mycke starkt jobbat, ja vet hur jävligt det är att krympa kroppen.
Vissa dagar är olidliga.
Har själv gått ner 27kg sen 22e Oktober, det är en ständig kamp.
Ja du har jobbat på bra du med, du var ju som en liten ballerina härom veckan på bowlingen.
Mvh Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
Please consider the environment before printing this message.
Säcken skrev:Mycke starkt jobbat, ja vet hur jävligt det är att krympa kroppen.
Vissa dagar är olidliga.
Har själv gått ner 27kg sen 22e Oktober, det är en ständig kamp.
Ja du har jobbat på bra du med, du var ju som en liten ballerina härom veckan på bowlingen.
Mvh Patrik
Absolut kanonbra!
Vilken fart och med små lätta hopp klara av att studsa med klotet hela vägen ner till käglorna, de som fanns kvar där nere vill säga... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->om man ska ladda ett moppebatteri så bör man inte glömma av det. i tordags satte jag moppe batteriet på laddning. 12amp tänkte gå ner efter middagen o fortsätta skruva lite. så blev inte fallet. igår börja det stinka fis i huset. leta som fan men hitta inget. så jag har ju varit beredd på o ringa rörgubben då jag antog att avloppet brustit under kåken eller nått. satt på jobbet när jag kom på batteriet. o mycket riktigt. batteriet hade kokat torrt o va jättevarmt. så glöm inte batteriet när ni laddar.lucktar som om någon sketet ner hela huset hehe <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tur att det inte sade bom! Det bildas knallgas när man överladdar batterier. En gång var jag med om att ett truckbatteri flög i luften på min arbetsplats. Kostade en 50K sek att reparera. Efter det fick det sättas upp bättre ventilation över truckladdningsstationen. Mvh HSE. <!-- </EdIndex> --></div>