Golden Champ renoveringsobjekt
-
Golden Champ renoveringsobjekt
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->http://www.blocket.se/vasternorrland/Golden_Champ_renoveringsobjekt_24509337.htm?ca=4&w=1 <!-- </EdIndex> --></div>
Re: Golden Champ renoveringsobjekt
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
<!-- </EdIndex> --></div>
Den var ju fin och såååå billig - klipp till vetjaalabamaman skrev:http://www.blocket.se/vasternorrland/Go ... m?ca=4&w=1

-
- Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->tjaa fast den tråden är väl ämnad till lite mer "speciella" annonser trodde jag iaf. 
Den här moppen är ju varken. Cool/ful/billig/dyr
så vad är egentligen skillnaden med att tipsa om en länk till en annons på blocket mot Tradera eller ngn annan annons site?
Ska man bara lägga in sina egna annonser på denna tråd.. <!-- </EdIndex> --></div>

så vad är egentligen skillnaden med att tipsa om en länk till en annons på blocket mot Tradera eller ngn annan annons site?
Ska man bara lägga in sina egna annonser på denna tråd.. <!-- </EdIndex> --></div>
Den här moppen tycker jag är både ful och dyr
Ja jag vet inte riktigt men... blockettråden drog jag igång mest för att slippa massa blocket-tips under säljes. Tänkte att man samlar alla moppeannonser på blocket på ett och samma ställe. Under säljes kan man väl annonsera själv och då kanske länka till egna blocketannonser. Men det var ju som jag tänkte, jag har inget att säga till om på detta forumdr.novolette skrev:tjaa fast den tråden är väl ämnad till lite mer "speciella" annonser trodde jag iaf.
Ska man bara lägga in sina egna annonser på denna tråd..

- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
-
- Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..
joo du kan nog ha rätt men borde inte den klistrade tråden med blocket annonser ha varit under "säljes" rubriken ist å kanske ha tillägget ../tradera mfl...
men som sagt det är inte vi som bestämmer
å som du sa nog e den både ful å dyr
Pälle skrev:Ja jag vet inte riktigt men... blockettråden drog jag igång mest för att slippa massa blocket-tips under säljes. Tänkte att man samlar alla moppeannonser på blocket på ett och samma ställe. Under säljes kan man väl annonsera själv och då kanske länka till egna blocketannonser. Men det var ju som jag tänkte, jag har inget att säga till om på detta forumdr.novolette skrev:tjaa fast den tråden är väl ämnad till lite mer "speciella" annonser trodde jag iaf.
Ska man bara lägga in sina egna annonser på denna tråd..
joo du kan nog ha rätt men borde inte den klistrade tråden med blocket annonser ha varit under "säljes" rubriken ist å kanske ha tillägget ../tradera mfl...
men som sagt det är inte vi som bestämmer

å som du sa nog e den både ful å dyr