Golden Champ renoveringsobjekt

alabamaman

Golden Champ renoveringsobjekt

Inlägg av alabamaman »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->http://www.blocket.se/vasternorrland/Golden_Champ_renoveringsobjekt_24509337.htm?ca=4&w=1 <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen

Re: Golden Champ renoveringsobjekt

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Den var ju fin och såååå billig - klipp till vetja :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tråkmånsen säger; det finns en speciell tråd för Blocketannonser, just för att försöka hålla säljesdelen ren från länkar till blocket. <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->tjaa fast den tråden är väl ämnad till lite mer "speciella" annonser trodde jag iaf. :roll:
Den här moppen är ju varken. Cool/ful/billig/dyr
så vad är egentligen skillnaden med att tipsa om en länk till en annons på blocket mot Tradera eller ngn annan annons site?
Ska man bara lägga in sina egna annonser på denna tråd.. <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle

Inlägg av Pälle »

dr.novolette skrev:tjaa fast den tråden är väl ämnad till lite mer "speciella" annonser trodde jag iaf. :roll:
så vad är egentligen skillnaden med att tipsa om en länk till en annons på blocket mot Tradera eller ngn annan annons site?
Ska man bara lägga in sina egna annonser på denna tråd..
Ja jag vet inte riktigt men... blockettråden drog jag igång mest för att slippa massa blocket-tips under säljes. Tänkte att man samlar alla moppeannonser på blocket på ett och samma ställe. Under säljes kan man väl annonsera själv och då kanske länka till egna blocketannonser. Men det var ju som jag tänkte, jag har inget att säga till om på detta forum :D

Den här moppen tycker jag är både ful och dyr :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag tycker det är bra om man håller isär andras blocket annonser och tradera auktioner från vad som säljs direkt på forumet.

Ibland vill man ju bara diskutera mopeden eller delen i annonsen. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

Pälle skrev:
dr.novolette skrev:tjaa fast den tråden är väl ämnad till lite mer "speciella" annonser trodde jag iaf. :roll:
Ska man bara lägga in sina egna annonser på denna tråd..
Ja jag vet inte riktigt men... blockettråden drog jag igång mest för att slippa massa blocket-tips under säljes. Tänkte att man samlar alla moppeannonser på blocket på ett och samma ställe. Under säljes kan man väl annonsera själv och då kanske länka till egna blocketannonser. Men det var ju som jag tänkte, jag har inget att säga till om på detta forum :D

Den här moppen tycker jag är både ful och dyr :lol:

joo du kan nog ha rätt men borde inte den klistrade tråden med blocket annonser ha varit under "säljes" rubriken ist å kanske ha tillägget ../tradera mfl...
men som sagt det är inte vi som bestämmer :wink:
å som du sa nog e den både ful å dyr :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu har jag ändrat så att blockettråden även omfattar tradera. Dock ligger den kvar där den ligger.... <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar