kreidlertm skrev:den står i vw garaget i gävle och grundplanen var att sänka den och förse den med en 2332cc maskin(vw) ....kanske var lika bra att det inte blev så... tror det var en del snack oxå..och liten verkstad...
Ja där har du en riktig "suggbur" <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har ringt till ägaren nu, han har fått bud både från Tyskland och Holland, den var när jag ringde uppe i 25.000:- och folk ringde hela tiden <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Inte dåligt med tanke på hur mycket jobb den behöver. Fast det finns inte så många kvar, de rostade fruktansvärt och slets hårt. Rymliga bilar kördes alltid med överlass på den tiden. Mvh HSE. <!-- </EdIndex> --></div>
Lasse väss skrev:Har ringt till ägaren nu, han har fått bud både från Tyskland och Holland, den var när jag ringde uppe i 25.000:- och folk ringde hela tiden
Säkert inte en jäkel som ringt, säljaren tänkte väll att du skulle bjuda 30.000:- <!-- </EdIndex> --></div>
Lasse väss skrev:Har ringt till ägaren nu, han har fått bud både från Tyskland och Holland, den var när jag ringde uppe i 25.000:- och folk ringde hela tiden
Säkert inte en jäkel som ringt, säljaren tänkte väll att du skulle bjuda 30.000:-