<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vilken fin bild Josefine!
Här är lite mera Måne.
Playing with the Moon http://www.youtube.com/watch?v=owrG2zm70V8 <!-- </EdIndex> --></div>
Det finns alltid en bättre metod
- Sök den
- Finn den
- Tillämpa den
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fint väder, skööönt väder och Vasaloppet är i full gång, (tur man bor på rätt sida stan ) Är det 10.000 tals turister här just nu Det smälter på gaterna solen värmer och jag njuter <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ovädret där uppe kändes ända hit till Kalmar. Jag skulle göra iordning ett svänghjul på eftermiddan men jag höll på och blåsa bort i vindbyarna och så var det sviiiinkallt...
Det var så konstigt för blåsten kom så direkt på störten men nu ikväll har det mojnat ner.
Det kan bli en dag i morrn söndag jag hoppas på det... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Strålande sol i Vasaloppsspåret , någon enstaka minusgrad i skuggan bara !
Jag kom inte till start detta år heller, hittade inte ena pjäxan <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jävla otur lasse, själv sitter jag i soffan med fulll skidmundering.. bröt en stav när jag skulle skida upp till mora imorse...inte klokt... ville inte chansa med en stav i 13 mil... dom har sett en hel del varg här på sistonde.. men nästa år.. <!-- </EdIndex> --></div>