Tank till 50ss
Tank till 50ss
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Önskar köpa en bra tank utan bucklor av modellen med snäpplås. Helst med bra krom men lackeringen av underordnad betydelse. <!-- </EdIndex> --></div>
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
vad menar du med de tommy? christer som söker tanken renoverar till superskick på sina mopeder och då har man höga krav på delarna. <!-- </EdIndex> --></div>tommyå skrev:minst 3500:-Halvars skrev:Ska den vara billig
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Jo jag vet det det var ett skämt! Han var spekulant och erbjuden att köpa min tank som gick ut i går på tradera för 3605:- Men den hadde skruvlock,Christer vet <!-- </EdIndex> --></div>NiklasHögberg skrev:vad menar du med de tommy? christer som söker tanken renoverar till superskick på sina mopeder och då har man höga krav på delarna.tommyå skrev:minst 3500:-Halvars skrev:Ska den vara billig
Men men, jag är fortfarande intresserad av hyfsad fin tank.
Tack Niklas för dom vänliga orden ;0) <!-- </EdIndex> --></div>
Ha ha, billig är väl inget absolut krav. Hade ju möjlighet att buda på Tommys tank som sagt men skruvlock hade varit fel på min moppe.Halvars skrev:Ska den vara billig
Tack Niklas för dom vänliga orden ;0) <!-- </EdIndex> --></div>
-
Man har ju sett bilder på dina renoberingar och de e finare än nytt nästan. <!-- </EdIndex> --></div>ducceman skrev:Ha ha, billig är väl inget absolut krav. Hade ju möjlighet att buda på Tommys tank som sagt men skruvlock hade varit fel på min moppe.Halvars skrev:Ska den vara billig
Tack Niklas för dom vänliga orden ;0)
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248