<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det värmer att höra sånt här, denna moppe är väl egentligen både för ny och för fel märke för detta forum <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tack Lasse, med de orden i tanken funderar jag på om jag ska använda varvräknaren jag har liggandes eller om jag ska köra på originalstuket med ett täcklock i höger mätarhål.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det gjordes ju reklam för varvräknaren i Puchjournalen, ett perfekt orginaltillbehör. Klart du skall använda den. Vill minnas att det står i nån reservdelshandbok, "Varvräknare, vid behov". <!-- </EdIndex> --></div>
Dakota 66 2 st, 67, 76
Dakota 72, 74 Guld
Dakota 79 660 mil
Alabama 75 280 mil
MC 50 66
Monza M 50, 3 C
Magnum Vit
Sears sabre 400 miles
Dakota 3000
Monza 4 speed 84 397 mil
Racing 74
Colorado Gul och rödbrons
Velux 67
Maxi 79, 90, 90
M125 70
Alabama ljusblå 1962
Nevada 80 röd,
Puch Trail 50 cc 70-talare
Dixie 1963
Mexico 1968
Arizona 76
Montana L
M-50
Zündapp 517 71
Yamaha DT 89
Caddylasse skrev:Det gjordes ju reklam för varvräknaren i Puchjournalen, ett perfekt orginaltillbehör. Klart du skall använda den. Vill minnas att det står i nån reservdelshandbok, "Varvräknare, vid behov".
Exakt, det är ju kult med varvräknare och blinkerssats som tillbehör på Dakota 3000. Presneterades i Puchjournalen nr. 10. <!-- </EdIndex> --></div>
Söker med ljus och lykta efter en Florida 1970 till 1972.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har för mig att jag läste något om att kablarna till blinkers skulle vara fördraget i originalhärvan men kan inte minnas att jag rev bort några trådar som inte var kopplade när jag slaktade moppen ? <!-- </EdIndex> --></div>
JK skrev:Har för mig att jag läste något om att kablarna till blinkers skulle vara fördraget i originalhärvan men kan inte minnas att jag rev bort några trådar som inte var kopplade när jag slaktade moppen ?
Enl. Puch Journalen var detta fördraget. <!-- </EdIndex> --></div>
Söker med ljus och lykta efter en Florida 1970 till 1972.