Conrad Engström skrev:Olja kan man tända pannan med.
Skitiga eller rena trasor klippta i bitar ca 20x20 cm som ligger i oljan. In med lite vedpinnar och trasan och tänd på, sedan på med mera ved. Fungerar utmärkt.
Får väl bli nåt sånt sen när papperstidningarna blivit som utdöda dinosaurier... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Var på TSV Blåröks moppis i lördags och blev pålurad en gammal barnstol från hedenhös och jag har ju inga barn jo det har jag ju ,men dom är gamla så är det nån som kan tänkas köpa en barnstol från begynnelsen som kuriosa så hör av er hälsn cobra <!-- </EdIndex> --></div>
cobra karlsson skrev:Var på TSV Blåröks moppis i lördags och blev pålurad en gammal barnstol från hedenhös och jag har ju inga barn jo det har jag ju ,men dom är gamla så är det nån som kan tänkas köpa en barnstol från begynnelsen som kuriosa så hör av er hälsn cobra
Du får kanske snart barnbarn. Hi hi <!-- </EdIndex> --></div>
cobra karlsson skrev:Var på TSV Blåröks moppis i lördags och blev pålurad en gammal barnstol från hedenhös och jag har ju inga barn jo det har jag ju ,men dom är gamla så är det nån som kan tänkas köpa en barnstol från begynnelsen som kuriosa så hör av er hälsn cobra
Du kan väl pm'a bild. Kanske passar på någon av våra moppar. Gillar kuriosa, men det kommer aldrig att sitta ett barn i den. <!-- </EdIndex> --></div>