Om forumet och medlemskonton -UPD

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Användarens profilbild
disktant

Inlägg av disktant »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Raketsport skrev:
JK skrev:Gjorde just en tråd i "motorer" och trådens titelrad är för mig osynlig och går inte klicka på, däremot verkar andra kunna se den eftersom antalet visningar ökar ?
Jag kan inte se den heller. Mycket konstigt
http://raketsport.forumup.se/viewtopic.php?p=166320&mforum=raketsport#166320

Det finns ingen rubrik, men man kan ju klicka på den lilla ikonen för att komma till senaste inlägget för att läsa den <!-- </EdIndex> --></div>
Monarped 58:a - ILO 2-vxl, Beta Puchlo, Rito, Bing 15mm, Jamarcol 32mm, 75km/h
Crescent 2000 56:a
Monarscoot

http://www.veteranmopeden.se
http://www.oljeblandning.se
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

disktant skrev:på vilket sätt har dom försvunnit ?
ex. NiklasHögberg finns ju kvar http://raketsport.forumup.se/profile.php?mode=viewprofile&u=1021
När man söker på uppgifter eller försöker logga in så får man meddelande om att konto inte existerar. När jag försökte göra nytt koto så är både mail och användarnamn redan registrerat.

Kan berätta att support bombas med felmeddelande från mig och många många fler från hela europa. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Amarace

Inlägg av Amarace »

disktant skrev:
Raketsport skrev:
JK skrev:Gjorde just en tråd i "motorer" och trådens titelrad är för mig osynlig och går inte klicka på, däremot verkar andra kunna se den eftersom antalet visningar ökar ?
Jag kan inte se den heller. Mycket konstigt
http://raketsport.forumup.se/viewtopic.php?p=166320&mforum=raketsport#166320

Det finns ingen rubrik, men man kan ju klicka på den lilla ikonen för att komma till senaste inlägget för att läsa den
Precis, och att titeln inte syns är för att det inte finns nån titel där då man går in och kollar i inlägget. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
JK

Inlägg av JK »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag är 100 på att jag skrev en titel, har editerat den nu och det fungerar, men jag provade även att använda min ursprungliga titel och då blev den blank igen. <!-- </EdIndex> --></div>
Amarace

Inlägg av Amarace »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag tror jag vet vad det är för fel, hade din rubrik Å, ä eller ö i sig?

Det verkar som att forumet inte kan hantera Å, ä eller ö i rubrikerna. Jag testade just med det och då syns ingen rubrik.

Har varit med om det på ett annat forum (men då var det i PM det strulade). <!-- </EdIndex> --></div>
Amarace

Inlägg av Amarace »

zappafan skrev:Jag har provat att PM:a men det gick åt H-vete, stod nåt om du måste ha Rubrik, men det hade jag, skumt....
Ska tro att det är Å, ä och ö som spökar här också eller?

Edit, och det är nog det som gör att Niklas Högberg's och Tommyå's konton inte fungerar. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
disktant

Inlägg av disktant »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Japp, ÅÄÖ fungerar inge vidare i rubrikerna
och som sagt även problem till att vissa användare har problem <!-- </EdIndex> --></div>
Monarped 58:a - ILO 2-vxl, Beta Puchlo, Rito, Bing 15mm, Jamarcol 32mm, 75km/h
Crescent 2000 56:a
Monarscoot

http://www.veteranmopeden.se
http://www.oljeblandning.se
Användarens profilbild
Jerka_59
Forumsponsor

Inlägg av Jerka_59 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har problem med bilder och smileys, högerklickar jag för att öppna bilden
på ny flik får jag detta till svar.

Forbidden

You don't have permission to access /images/smiles/runaround.gif on this server.

Edit: jag kan inte förhandsgranska innan jag skickar meddelanden <!-- </EdIndex> --></div>
Mina fordon
SAAB 900T -97
Monark 1289 -69
Monkey 146cc -11

Söker
Fram Speed
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja, men så klart!! Det är i USA forumet servas. Ska genast kolla upp detta <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
NiklasHogberg

Inlägg av NiklasHogberg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->nu kan ja skriva lite iaf för jossan hjälpte mig ordna ett konto så länge. kan hända ja byter alias när allt funkar som de skall. samt att ja håller tillbaka lite på uppdatering av 1145:an. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Puchlasse
Forumsponsor
Kontakt:

Inlägg av Puchlasse »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Förhandsgranska var inte smart, då försvann allt jag skrev. Men kul är det att forumet är igång igen. Ser fram emot er egen server. Skrik till om det blir för dyrt, då får vi väl ordna insamling. <!-- </EdIndex> --></div>
Dakota 66 2 st, 67, 76
Dakota 72, 74 Guld
Dakota 79 660 mil
Alabama 75 280 mil
MC 50 66
Monza M 50, 3 C
Magnum Vit
Sears sabre 400 miles
Dakota 3000
Monza 4 speed 84 397 mil
Racing 74
Colorado Gul och rödbrons
Velux 67
Maxi 79, 90, 90
M125 70
Alabama ljusblå 1962
Nevada 80 röd,
Puch Trail 50 cc 70-talare
Dixie 1963
Mexico 1968
Arizona 76
Montana L
M-50
Zündapp 517 71
Yamaha DT 89
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

Caddylasse skrev:Förhandsgranska var inte smart, då försvann allt jag skrev. Men kul är det att forumet är igång igen. Ser fram emot er egen server. Skrik till om det blir för dyrt, då får vi väl ordna insamling.
Det bästa är:
Det blir nästan gratis med egen server och dessutom slipper vi reklamen. Kan det bli bättre?
Forumet beräknas flyttas i veckan om inte alla dessa problem följer med förståss. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
NiklasHogberg

Inlägg av NiklasHogberg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->håller tummarna för en lyckad flytt så de kanske blir lite ordning o reda. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Konstig, nu är fler med å,ä,ö inloggade. Prova om ditt gamla konto funkar Niklas! <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
ughla

Inlägg av ughla »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag skulle kunna tänja mej att en Facebook sida vore en bra grej också. Text för de gånger sidan är nere, eller annars också. <!-- </EdIndex> --></div>
NV 1127
Skriv svar