Om forumet och medlemskonton -UPD

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har tänkt fixa det men jag har haft så fullt upp med det här. När forumet väl kommer till min server så ska jag göra allt för att det ska funka lika friktionsfritt som raketsport-sidan <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Amarace

Inlägg av Amarace »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Facebooksida kan tyvärr ta död på forumet litegranna är jag rädd. På en del forum jag är på som även fixat en grupp på Facebook så har det blitt mindre på forumet istället.

Nu behöver det inte bli så, men kan va värt att tänka på iallafall.

En sak jag märkt är dock att det är mer yngre på facebook grupperna, som aldrig ens varit med på forumen. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Amarace skrev:Facebooksida kan tyvärr ta död på forumet litegranna är jag rädd. På en del forum jag är på som även fixat en grupp på Facebook så har det blitt mindre på forumet istället.

Nu behöver det inte bli så, men kan va värt att tänka på iallafall.

En sak jag märkt är dock att det är mer yngre på facebook grupperna, som aldrig ens varit med på forumen.
Jag är lite rädd för det jag också och jag vet inte om jag har orken heller att sköta fler sidor på nätet. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
56:an
Forumsponsor

Inlägg av 56:an »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Härligt att forumet är igång igen, jag har hållit på och bli alldeles knasig <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
56:an skrev:Härligt att forumet är igång igen, jag har hållit på och bli alldeles knasig
Instämmer! Nu kan du och jag nattsudda igen <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
56:an
Forumsponsor

Inlägg av 56:an »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Absolut men jag gör ett avbrott nu ska ta en fika med hönökaka och skivad banan och sen kolla pannan i källaren har äntligen fått varmt nu 25 grader är det för kallt kan jag inte sova, det brukar vara tvärtom men inte för mig.... :cold: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Skönt att det är igång igen TACK :D <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
NiklasHögberg

Inlägg av NiklasHögberg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->mitt rätta konto funkar nu så du kan avaktivera det vi skapade Jossan! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
NiklasHogberg

Inlägg av NiklasHogberg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->nu spåra de ur igen så mitt alias NiklasHögberg ej funkar igen. <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

Inlägg av NiklasHögberg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->har en dator på jobbet där ja e inloggad på mitt ordinarie alias o vågar fan inte logga ut. på telen o annan dator funkar ej inlogg då de stör att ja har Ö i mitt alias. kan utlänningarna fatta snart att vi har mer bokstäver än dem o rätta till de hela så man kan logga in?! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Användarens profilbild
bryggaren

Rubriken syns inte

Inlägg av bryggaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Som sagt, la in ett nytt meddelande på köpes, men rubriken syns inte trots flera försök. Men det kanske ni visste? <!-- </EdIndex> --></div>
bjornen

Inlägg av bjornen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag heter tillfälligtvis bjornen nu, förut björnk, vi får se om jag återta mitt ursprungliga forumnamn <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Landskoderna för olika språk kommer att fixas, och har under dagen fungerat korta stunder.

OBS! Tillsvidare skriv inte rubriker i pm eller Nya ämnen som innehåller å, ä, ö

Om ni råkar klicka på förhandsgranska inlägg och bilder eller text försvinner. Klicka då på backa knappen på musen eller skärmen så återkommer texten. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
a@westman

Inlägg av a@westman »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jag kopierar alltid längre inlägg innan jag postar eller förhandsgranskar. då är det bara o klistra in i fall nått ballar ur:-) <!-- </EdIndex> --></div>
LasseVass

Inlägg av LasseVass »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Är jag här nu då eller + <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar