Slåss om flest inlägg tråden..(alt. skitsnackstråd..)

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

a@westman skrev:
Raketsport skrev:
a@westman skrev:jaaaa. i dag sålde jag oldsen. så nu har jag bara en jävla massa mopeder kvar 8-x
fast lite mer stålar i plånboken som bränner, eller hur :wink:
nja tyvär inte. ska lösa in 2 lån. o sen är dom slut:-/
Fast med lösta lån blir det mer pengar på fickan. :wink:

Vi ska slutavverka i veckan, men med våran tur så brinner väl huset ner och äter upp den vinsten :roll:
Murphys lag gäller alltid i Pengfors
a@westman

Inlägg av a@westman »

Raketsport skrev:
a@westman skrev:
Raketsport skrev:
a@westman skrev:jaaaa. i dag sålde jag oldsen. så nu har jag bara en jävla massa mopeder kvar 8-x
fast lite mer stålar i plånboken som bränner, eller hur :wink:

Vi ska slutavverka i veckan, men med våran tur så brinner väl huset ner och äter upp den vinsten :roll:
det har du så rätt i. fast jag ska ju även tvinga banken höja huslånet med typ 200000 :P ska renovera badrum. byta garage tak o dörrat o massa annat :lol:
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

a@westman skrev:
Raketsport skrev:
a@westman skrev:
Raketsport skrev: fast lite mer stålar i plånboken som bränner, eller hur :wink:

det har du så rätt i. fast jag ska ju även tvinga banken höja huslånet med typ 200000 :P ska renovera badrum. byta garage tak o dörrat o massa annat :lol:
Bilar och hus kostar bara en massa pengar. Man skulle egentligen bo i en hydda och bara köra moppe :wink:
Conrad Engström

Inlägg av Conrad Engström »

Kostar
Här i grannskapet fins det en som bara har ett stort garage på tomten. Ca 10x10 m. En fin trädgård har han, hon. Vad som fins inne i garaget vet jag inte.
HSE

Inlägg av HSE »

Mitt garage som jag satte upp för 25 år sedan är på 125 kvadrat, nackdelen är att det höjer taxeringsvärdet...Fullt i alla fall med två bilar och traktor med frontlastare förutom åkklipparen, jordfräsen och snöslungan samt diverse andra redskap. Samt ett hörn för tvåhjulingarna.
Användarens profilbild
Patrik
Kontakt:

Inlägg av Patrik »

Bild

/ P
a@westman

Inlägg av a@westman »

jävlar vilken skillnad det blev på moppen om man köpte riktiga däck. körde med speed förut o mopeden åla sig ju fram i kurverna som ett fyllo på blank is.
i år bliev det ordentliga continental. kostar ju typ bara 150kr extra.
fasen nu kan man ju nästan skrapa fotpinnarna i vägen i kurverna. med speed däcken fick man ju nästan gå av o leda moppen
:lol: :lol: :lol:
så jag kan verkligen rekomendera o köpa riktiga däck i stället för den skiten moppeaffärerna säljer. i allafall om man tänker köra fortare än 50. men det är det väll ingen som gör 8)

Bild 8)
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

om man tänker köra fortare än 50

:Stop_: :no_no:
NiklasHögberg

Inlägg av NiklasHögberg »

under eftermiddagen nu kommer ja hämta hem veteranen från vintervilan. de vankas tvätt från damm o smuts som blivit under vilan i ladan.
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
a@westman

Inlägg av a@westman »

börjar se slutet. har idiot städat kåken sedan i torsdags. nu är alla rum damsugna o skurade säkert 4ggr var. nu ska ja slänga på sommardäck. handla o ta en tur med moppen. sen blir det en skurning till av hela kåken innan jag lägger mig:-)
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

a@westman skrev:börjar se slutet. har idiot städat kåken sedan i torsdags. nu är alla rum damsugna o skurade säkert 4ggr var. nu ska ja slänga på sommardäck. handla o ta en tur med moppen. sen blir det en skurning till av hela kåken innan jag lägger mig:-)
Ja du det kan vara lite tungt med vår också :wink: :D
a@westman

Inlägg av a@westman »

:lol: japp. men nu e allt vinter damm ute så nu tar jag o hoppar över våren o tar sommar i stället 8) 8)
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

Hemsidan upd under måndagen istället eftersom jag under söndagen haft förhinder. Den som väntar på något gott... :wink:
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

a@westman skrev:börjar se slutet. har idiot städat kåken sedan i torsdags. nu är alla rum damsugna o skurade säkert 4ggr var. nu ska ja slänga på sommardäck. handla o ta en tur med moppen. sen blir det en skurning till av hela kåken innan jag lägger mig:-)

:shock: :shock: Hur såg det då ut från början :shock: :shock:
a@westman

Inlägg av a@westman »

inte såååå farligt faktiskt. va väll mest dammsugning o skurning som halkat efter. fast jag bar ut rätt mycke moppedelar o annat:-D
Skriv svar