Kostar
Här i grannskapet fins det en som bara har ett stort garage på tomten. Ca 10x10 m. En fin trädgård har han, hon. Vad som fins inne i garaget vet jag inte.
Mitt garage som jag satte upp för 25 år sedan är på 125 kvadrat, nackdelen är att det höjer taxeringsvärdet...Fullt i alla fall med två bilar och traktor med frontlastare förutom åkklipparen, jordfräsen och snöslungan samt diverse andra redskap. Samt ett hörn för tvåhjulingarna.
jävlar vilken skillnad det blev på moppen om man köpte riktiga däck. körde med speed förut o mopeden åla sig ju fram i kurverna som ett fyllo på blank is.
i år bliev det ordentliga continental. kostar ju typ bara 150kr extra.
fasen nu kan man ju nästan skrapa fotpinnarna i vägen i kurverna. med speed däcken fick man ju nästan gå av o leda moppen
så jag kan verkligen rekomendera o köpa riktiga däck i stället för den skiten moppeaffärerna säljer. i allafall om man tänker köra fortare än 50. men det är det väll ingen som gör
börjar se slutet. har idiot städat kåken sedan i torsdags. nu är alla rum damsugna o skurade säkert 4ggr var. nu ska ja slänga på sommardäck. handla o ta en tur med moppen. sen blir det en skurning till av hela kåken innan jag lägger mig:-)
a@westman skrev:börjar se slutet. har idiot städat kåken sedan i torsdags. nu är alla rum damsugna o skurade säkert 4ggr var. nu ska ja slänga på sommardäck. handla o ta en tur med moppen. sen blir det en skurning till av hela kåken innan jag lägger mig:-)
a@westman skrev:börjar se slutet. har idiot städat kåken sedan i torsdags. nu är alla rum damsugna o skurade säkert 4ggr var. nu ska ja slänga på sommardäck. handla o ta en tur med moppen. sen blir det en skurning till av hela kåken innan jag lägger mig:-)