fläktkåpa höger sida av cylindern?!
-
fläktkåpa höger sida av cylindern?!
har lånat 3 olika små kåpor till sachs fläktkyld men ingen passar. cylinder är en helt rund liten fläktkyld med plugg, finns de någon mer modell av kåpa som ja missat??
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
-
har dessa till låns just nu. ägaren lämnade dem till mig o sade ja skulle se om ngn passa o sen lämna åter de övriga 2. så tyvärr har ja inge o skicka.Naeri skrev:Om du tror att du fått tag på en som passar en fotväxlad kan du skicka den hitåt!
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Sorry, läste lite för snabbbt och lite för dåligt.NiklasHögberg skrev:har dessa till låns just nu. ägaren lämnade dem till mig o sade ja skulle se om ngn passa o sen lämna åter de övriga 2. så tyvärr har ja inge o skicka.Naeri skrev:Om du tror att du fått tag på en som passar en fotväxlad kan du skicka den hitåt!
-
men om du har bild på vad du söker så ska ja ha ögonen öppna!!Naeri skrev:Sorry, läste lite för snabbbt och lite för dåligt.NiklasHögberg skrev:har dessa till låns just nu. ägaren lämnade dem till mig o sade ja skulle se om ngn passa o sen lämna åter de övriga 2. så tyvärr har ja inge o skicka.Naeri skrev:Om du tror att du fått tag på en som passar en fotväxlad kan du skicka den hitåt!
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Hyggligt! Men ska jag va ärlig så vet jag faktiskt inte vad jag söker riktigt. De jag settt bilder på ser i mina ögon likadan ut till fot och handväxlade.NiklasHögberg skrev:men om du har bild på vad du söker så ska ja ha ögonen öppna!!Naeri skrev:Sorry, läste lite för snabbbt och lite för dåligt.NiklasHögberg skrev:har dessa till låns just nu. ägaren lämnade dem till mig o sade ja skulle se om ngn passa o sen lämna åter de övriga 2. så tyvärr har ja inge o skicka.Naeri skrev:Om du tror att du fått tag på en som passar en fotväxlad kan du skicka den hitåt!