Första limpmoppen.....E-Type
Lite provmontage av pipan,ej färdig med främre eller bakre fästet.
Buntband å ståltråd fick det bli

Uploaded with ImageShack.us
Buntband å ståltråd fick det bli

Uploaded with ImageShack.us
Var tvungen att provstarta den,den lever i varjefall.
Men usch det är många timmar kvar innan den sjunger.
View My Video
Men usch det är många timmar kvar innan den sjunger.
View My Video
- Lasse väss
- Forumsponsor
- SachsMekarn
Nja,tror inte jag hinner få den i såpass åkform.Sura skrev:Blir det E-typen på Malmby?
Det blir nån av dom andra troligtvis,är mest nyfiken på att kolla vad dom åker med för skapelser.
Är sugen på att bygga en egen racer till nästa säsong,så jag vill se lite hur det funkar

Vi får väl ta oss en åtlöjesrunda du å jag med våra åkmoppar

-
Japp!selma skrev:Nja,tror inte jag hinner få den i såpass åkform.Sura skrev:Blir det E-typen på Malmby?
Det blir nån av dom andra troligtvis,är mest nyfiken på att kolla vad dom åker med för skapelser.
Är sugen på att bygga en egen racer till nästa säsong,så jag vill se lite hur det funkar![]()
Vi får väl ta oss en åtlöjesrunda du å jag med våra åkmoppar![]()
Jag var ute och provade en start idag med "åkmoppen" och det var fan vad svårt det var att hålla ner framhjulet

Så jag räknar inte med några imponerande prestationer på Malmby för min del...
Vinnare av backtävling i E-tuna 80cc & Hallstas 60 & 80cc 2016 ;)
Slutade lite tidigare idag,lite nya munstycken hade anlänt på posten.
Regnar ute så första provturen får bli i morgon,har tillbringat 4h i garaget med justering i lågfartsregistert.Vad jag än gjort så är jag på ruta ett,det är så frusterande varje gång man ska genomlida detta träsk.
Det är bara att stänga dörren innan släggan mosar tanken.
Det brukar dyka upp lite lösningar när man lugnat ner,så fortsättning får ske i morgon.
Regnar ute så första provturen får bli i morgon,har tillbringat 4h i garaget med justering i lågfartsregistert.Vad jag än gjort så är jag på ruta ett,det är så frusterande varje gång man ska genomlida detta träsk.
Det är bara att stänga dörren innan släggan mosar tanken.
Det brukar dyka upp lite lösningar när man lugnat ner,så fortsättning får ske i morgon.

-