Choppahead skrev: Hehehe..här går det inte att ha nåt hemligt !!
Försöker intala mej själv att jag fick den för ett bra pris ?!
Hon får vila lite nu,måste iordningställa min monarped,så den är "fit for fight"när väl våren är här ! Stay tuned...
priset var alldeles perfekt. den har ju dessutom motorkåpan kvar som ja sagt tidigare. den är en ofta saknad del på monarscoot objekt. finns samtliga emblem kvar??
Jo,det var nog en avgörande faktor faktiskt,när jag lade mitt bud;att den såg komplett ut.
Nu är jag ingen expert på monarscoot,och dess emblem,men det sitter ju ngr.där..får helt enkelt ta lite bilder och låta er experter avgöra ..
Hon får vila lite nu,måste iordningställa min monarped,så den är "fit for fight"när väl våren är här ! Stay tuned...
priset var alldeles perfekt. den har ju dessutom motorkåpan kvar som ja sagt tidigare. den är en ofta saknad del på monarscoot objekt. finns samtliga emblem kvar??
Jo,det var nog en avgörande faktor faktiskt,när jag lade mitt bud;att den såg komplett ut.
Nu är jag ingen expert på monarscoot,och dess emblem,men det sitter ju ngr.där..får helt enkelt ta lite bilder och låta er experter avgöra ..
det skall sitta monark eller crescent på varje sida bakskärmen sedan ett litet monarscoot emblem på benkåpan och sist men inte minst ett märke framtill ppå framskärmen!
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
det skall sitta monark eller crescent på varje sida bakskärmen sedan ett litet monarscoot emblem på benkåpan och sist men inte minst ett märke framtill ppå framskärmen!
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
NiklasHögberg skrev:
Gäller det alla årsmodeller?
Min -59 har inga märken på bakskärmarna, och den ska ju vara helt orörd.
NiklasHögberg skrev:
Gäller det alla årsmodeller?
Min -59 har inga märken på bakskärmarna, och den ska ju vara helt orörd.
det syns om emblem suttit på då dem har piggar som ska i små hål så din har nog inte haft såma. hade en 58:a en tid som ej hade på bakskärm.
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
NiklasHögberg skrev:
det syns om emblem suttit på då dem har piggar som ska i små hål så din har nog inte haft såma. hade en 58:a en tid som ej hade på bakskärm.
pangerva skrev:En NOS pil "Svala" gick för ca en femhundring för 6-12 månader sedan på Tradera.
Och den sitter på en Skoterett nu... 357:-
Sen på Monarscooten så är det ju tydligen olika storlekar på "pilen"fram också...
Jag har en 60:a Monarscoot och den har det aldrig suttit några märken på bakskärmen heller.