<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej!
Är det någon som kan vet hur stödet sitter fast på en
2013 med fotplattor. Om någon har en bild vore det
skit bra....
River
2000 -58
Div 2000 obj <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det verkar som det är bort kapat från mina fotpinnar.
Tack i alla fall, nu vet jag hur det ska se ut. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->det hände på många att de vart bortkört de e lika på min då de e ganska låga under så får stödet ta smällar, <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det är ju inte omöjligt. Ett stöd vill men ju helst ha så jag
får väl lösa det på något sätt. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->går ju hitta ngn gammal skrotad compact ram eller ngn annan mcb o kapa loss fäste från. resten sen finns ju nytt, <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jo det e sant men mena mest om man hittar ngn ram som e skrot typ skev o sprucken. klart ja inte menade att man ska ge sig på en ram man kan använda o göra moppe av. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jo men en bra ram e alltid ett bra utgångsmaterial. e dom inte skeva e de värda att spara. annars kan man ju kapa o greja i dom. hehe <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu behöver jag hjälp igen. Drevet som sitter på bak hjulet jag
köpte känns inte rätt. Det är 38 kugg men det bygger för mycket
ut mot vaggan. Någon med bild på rätt drev.