Korvopeden
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
- Lasse väss
- Forumsponsor
NäHynboholm skrev:Stopp, stopp, stopp!Lasse väss skrev:Hahahaha..... Är det du MartinBästa Dalahästförsäljaren i Sverige
Nu är vi livsfarliga i Nöjsnäs, nu är vi TVÅ
![]()
Kom i morgon så festar vi på korv i garaget, hade ingen soppakran som var OK i allafall
Jag är inte Nusnäsbo...!
Nästa gång jag hälsar på Martin skrev jag ju!

Läste inte ordentiligt

- Lasse väss
- Forumsponsor
-
Rakt fram går nog bra...Lasse väss skrev:Tack ErlandFasen det går ju att bygga en ren dragrace kiosk
![]()
Vetja om det vore ett mål att toppa 75 knyck fullastad med korv o bröd![]()
![]()
![]()

Kan tänka mig rubrikerna:
"METALLDELAR FUNNA PÅ EN ÅKER!"
"Inom ett område på 100 meter återfanns förutom de tidigare nämnda delarna, även en stor mängd av s.k. Bullens Pilsnerkorv.
Dessa var även mycket varma, så att ett litet barn skulle kunna bränt sig på dem!"
"Vid nedslagsplatsens omedelbara närhet återfanns även en från trakten känd mopedåkande korvhandlare helt oskadd
som i det inledande skedet av den fortsatta utredningen tyvärr inte kunde minnas något av det märkliga händelseförloppet"
"Vittnen som befann sig på långt avstånd från nedslagsplatsen, kunde dock berätta om en krasch som föregicks av ett konstant smattrande ljud som abrupt upphörde"
-
- Kontakt:
- Lasse väss
- Forumsponsor
No no no .... Träskor har har jag bara tappat en gång i mitt moppe-liv, och det var vid en våldsam vurpa i Hitorpsbacken/Nora 1987fatchance skrev:Och följdes sedan av två lätta smällar när ett par träskor damp ner från skyn!Frolzon skrev: en krasch som föregicks av ett konstant smattrande ljud som abrupt upphörde"
(Fyllde i det sista bara)
![]()
![]()

-
med den här får du sveriges nya snabbmatskedja... http://www.blocket.se/skaraborg/Cylinde ... m?ca=6&w=1
- Lasse väss
- Forumsponsor
kreidlertm skrev:med den här får du sveriges nya snabbmatskedja... http://www.blocket.se/skaraborg/Cylinde ... m?ca=6&w=1
FAST FOOD Powered by Sachs

I dag fick jag en beställning till ett 80års kalas

Bra det, så dyra inköp måste man få in några dollar på

- Lasse väss
- Forumsponsor
Säcken skrev:Nu vill ja inte veta av nån jävla fyllekörning hem på natten sen!!!

Korvopeden kommer att så kvar i hans lada

Det blev en extra beställning av nattvickningen .