det drar ihop sig till start, sadel nyklädd!!

Original- och bruksrenoveringar samt Custombyggen.
NiklasHögberg

det drar ihop sig till start, sadel nyklädd!!

Inlägg av NiklasHögberg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->nu börjar de mer o mer se ut som en compact, motorn e på plats o de som fattas för test nu e tändhatt olja o några nya wirear
Bild

Bild

Bild

Bild

har satt ny klädsel på sadeln nu. Klädseln köpte jag av rune. jag är hel nöjd. han gör fina jobb med de han syr ihop. så han rekomenderar ja verkligen!!

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Samuel

Inlägg av Samuel »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tummen upp thumb_up <!-- </EdIndex> --></div>
fd Körmoped
NiklasHögberg

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->tackar. de ser mer o mer lovande ut, tjejen trodde ja blivit knäpp när vi hämtade hem ngt som mer såg ut som en hög med delar. men nu när man fått fixa lite så e hon mer positiv till mitt intresse, <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Samuel

Inlägg av Samuel »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fan va bra vissa har det :( <!-- </EdIndex> --></div>
fd Körmoped
NiklasHögberg

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jaså e de gnälligt hemma eller? min tjej hjälpte mih till o me i somras att sy överdragsklädsel i min fiat. så hon e hjälpsam i min hobby ibland. mopederna intresserar väl henne inte så mkt men hon tycker de e skoj när ja lyckas få fason på ngt som ser hopplöst ut i början, <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Samuel

Inlägg av Samuel »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Gnälligt är bara förnamnet <!-- </EdIndex> --></div>
fd Körmoped
NiklasHögberg

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->okej hehe min tjej klagade lite i början av vårt förhållande för när hon kom te mig första gången när ja bodde på landet o inte hade ngt garage. då hade ja min zyndapp ks i köket med motorn i delar på köksbordet. de va väl inte så imponerande på en brud kanske. men ja ville ju skruva någonstans där ja hade ljus o värme. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Conrad Engström

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Låt sambon, frun ,tjejen ha en egen hobby och uppmuntra den.
Förståss om man har barn som tar tid skall man ägna sig åt dom, för dom går inte i repris. Men det gör ingenting om dom också har skitiga fingrar och är med och skruvar. <!-- </EdIndex> --></div>
Samuel

Inlägg av Samuel »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->haha, jag lyckades ta över halva garaget från modern min ( hon jobbade ) och byta lite däck på cyklar och städa lite så brydde hon sig inte så mycket ( än iallafall ) :? <!-- </EdIndex> --></div>
fd Körmoped
NiklasHögberg

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->mmm hon får greja med de hon vill. hon låter mig greja med mopeder så länge de inte går till överdrift, hehe, har ju bara tre mopeder nu. de e ju inget. haha. o så försöker ja få fason på en gammal hederlig cykel till henne. så glädjer man henne med lite. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Samuel

Inlägg av Samuel »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag skulle vilja ha högre mopedgräns, max en just nu men jag har två endå "en ska ju säljas" :whistel: den kommer det iofs men det skulle va inom två veckor, gått sex nu :D <!-- </EdIndex> --></div>
fd Körmoped
NiklasHögberg

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->elakt att du bara får ha en moped. man måste ha minst 2 om en slutar fungera o kräver stor reparation. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Samuel

Inlägg av Samuel »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->aa, börja smöra bara, men jag kanske ska få en a morfar och den har hon sagt att jag får ha, den är ju inom familjen <!-- </EdIndex> --></div>
fd Körmoped
Användarens profilbild
Rexxy
Kontakt:

Inlägg av Rexxy »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tjejen min bryr sig inte om antalet mopeder eller delar. Men det hon gnäller på är pengarna som läggs ner på det! :shock: <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->okej en del har det riktigt bra. hehe ja e nöjd iaf som får hålla på med mina moppar. de e ju hobbyn som sagt. o min lilla bil förstås. hehe <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Skriv svar