Coola/fula/billiga/dyra mopeder på BLOCKET, TRADERA och EBAY

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Pälle

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
dr.novolette skrev:jo den moppen är inte en Bel-Rock utan en Monte-carlo
dom e rätt ovanliga dom mopparna..vill du se en bild på en fin en :wink:
Jaha, var det Monte Carlo? Ja bilder på en fin vill man ju se. Gärna lite bilder på dina 2000 lysarrangemang också...,. <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->tjaee bilderna på mina lyktor vette fn om jag har ngr har ju sålt dessa projekt ..men här kommer en bild på min montecarlo.. <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->skojade bara dom har ju gormat till det så jag får fan inte in min bild. provade alla tre alternativen men bilden fastnade ej i rutan..(att tillägga.. jag är inte den säkraste på att gorma med datorn..)
såg även att dina/andras bilder blivit stora som att på ett hus från 1meters håll..vadan denna roliga förändring månne :roll:
jåssan hjälp!!! <!-- </EdIndex> --></div>
Samuel

Inlägg av Samuel »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->http://www.blocket.se/stockholm/Monark_moped_aldre_24037609.htm?ca=11&w=3&last=1

Har ringt på den, har fått ett bra pris på den, tycker ni jag ska slå till? <!-- </EdIndex> --></div>
fd Körmoped
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

körmoped skrev:http://www.blocket.se/stockholm/Monark_ ... w=3&last=1

Har ringt på den, har fått ett bra pris på den, tycker ni jag ska slå till?
Hur törs du? har du läst det här forumets längsta tråd om alla problem med dom där :D
http://raketsport.forumup.se/viewtopic.php?t=35&mforum=raketsport <!-- </EdIndex> --></div>
Samuel

Inlägg av Samuel »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->lite SVENSK utmaning bara, men den fungerar ju någorlunda iallafall <!-- </EdIndex> --></div>
fd Körmoped
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor

Inlägg av pangerva »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Lite speciell :lol:

http://www.blocket.se/orebro/Busmoppe_24832858.htm?ca=15&w=3 <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Rätt så frän.. thumb_up <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
Användarens profilbild
Hasse
Forumsponsor

Inlägg av Hasse »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->E- type är nog inte så dum ändå..... :mrgreen:

http://www.blocket.se/goteborg/E_type_med_zundapp_motor_24512350.htm?ca=4&w=3 <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vill inte vara taskig men man bör nog kunna skruva lite om man ska äga en "tryckkokare" :D Men slå till, helskön moped är det!! <!-- </EdIndex> --></div>
Samuel

Inlägg av Samuel »

Pälle skrev:Vill inte vara taskig men man bör nog kunna skruva lite om man ska äga en "tryckkokare" :D Men slå till, helskön moped är det!!
:( <!-- </EdIndex> --></div>
fd Körmoped
NiklasHögberg

Inlägg av NiklasHögberg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->slå till samuel. jag hade ingen erfarenhet alls av husqvarna tidigare o en del sade de e besvärliga men ja upplever den inte ngt mer besvärlig än ngn annan moppe. de står ju dessutom i annonsen att den går. har du fått ett bra pris så slå till direkt. det är en helcool moppe. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Samuel

Inlägg av Samuel »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Är bra sugen på den, men då måste zundappen och troligen sukan bort också :( , om man inte kan övertala mor att jag får ha två som (h)julklapp :D , troligen inte men försöka kan man. <!-- </EdIndex> --></div>
fd Körmoped
NiklasHögberg

Inlägg av NiklasHögberg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->din mor verkar hård. hehe tur man inte haft de så. hehe. klart du ska ha fler moppar. sukan e väl inge o ha- sälj den. hehe <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Samuel

Inlägg av Samuel »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Men den är ju så stark och bra åk moppe jue :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
fd Körmoped
Skriv svar