Mopedbutiker

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Användarens profilbild
ughla

Inlägg av ughla »

Jag hat beställt en del grejer nu i söndags, får se om man får någon återkoppling. Har ej valt förskottsbetalning så jag kan i varje fall kontrollera att alla grejer är med innan betalning sker.
igasen

Inlägg av igasen »

ughla skrev:Jag hat beställt en del grejer nu i söndags, får se om man får någon återkoppling. Har ej valt förskottsbetalning så jag kan i varje fall kontrollera att alla grejer är med innan betalning sker.
Det är ett bra sätt att välja faktura. Man ska aldrig betala för varor man inte fått och det vet säljaren. Därför brukar han alltid vara snabb att korrigera om fel uppstår. Var det du som bjöd på Cr. 2000 sadeln på Tradera, i så fall tycker jag det var bra att du inte fortsatte att bjuda. Priset blev väl högt...
OutbackJack
Forumsponsor

Inlägg av OutbackJack »

Om jag anknyter till mitt förra inlägg fr 11 maj ang best fr Polen.
Beställt på torsd, anlände på måndag....
Bra!
Shelby67

Inlägg av Shelby67 »

Kan tillägga att jag och min familj handlar mycket på nätet, både från sverige men även mycket från tyskland, england och usa, men det här är faktiskt första gången jag blivit blåst.

Att jag förbetalde med kort till ettans var väl för att jag helt enkelt trodde att det var en väl skött butik, men vad fel jag hade cocos_acc.gif
Användarens profilbild
ughla

Inlägg av ughla »

igasen skrev:
ughla skrev:Jag hat beställt en del grejer nu i söndags, får se om man får någon återkoppling. Har ej valt förskottsbetalning så jag kan i varje fall kontrollera att alla grejer är med innan betalning sker.
Det är ett bra sätt att välja faktura. Man ska aldrig betala för varor man inte fått och det vet säljaren. Därför brukar han alltid vara snabb att korrigera om fel uppstår. Var det du som bjöd på Cr. 2000 sadeln på Tradera, i så fall tycker jag det var bra att du inte fortsatte att bjuda. Priset blev väl högt...
ja jag bjöd på lite skrot men de slutade på över dubbelt så mycket som jag kunde tänkt mej att ge, vilka priser! Över 500 för motorkåpor varav en var söndersågad.. ja, nä. Då får det vara. Det vore en annan sak om sakerna som såldes var i bra skick :p
barr3

Inlägg av barr3 »

Jag ringde och beställde idag! Får se när jag får grejorna!
Haha :D
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

Jag beställde lite smågrejor av Alvars den 6/5 nu är det den 15:de och inga saker än :? :wtf:
blyfot
Forumsponsor

Inlägg av blyfot »

Lasse väss skrev:Jag beställde lite smågrejor av Alvars den 6/5 nu är det den 15:de och inga saker än :? :wtf:
Alvars brukar ta tid, 1-2 veckor har det tagit för mig att t få saker därifrån.
Nedomansky

Inlägg av Nedomansky »

Förstår inte hur en del av dessa försäljare tänker, de måste ju vara medvetna om att det sprider sig som en löpeld om de missköter sina kundkontakter... :?
OutbackJack
Forumsponsor

Inlägg av OutbackJack »

Nedomansky skrev:Förstår inte hur en del av dessa försäljare tänker, de måste ju vara medvetna om att det sprider sig som en löpeld om de missköter sina kundkontakter... :?
Om du bara visste hur rätt du har!"
Bäst hittills:
Beställde på to em och fick grejerna på måndag. 07.30 stod det en man utanför dörren med ett tjockt kuvert...
Kom från UK. :roll:
Som jag skrev nånstans, di könstige utlänningre" är betydligt mer snabba, mer "på" än vanligen i Sverige

Som många här har jag "ett antal" objekt på gång.
Det man håller på med är ju vanligen inget unikt utan standardprodukter och då kan man handla dem där det är billigast.
men, när det tar längre tid INOM Sverige och dessutom är dyrare än utifrån Europa - då faller ju hela "lokala grejen"...
Har handlat från alla civiliserade länder inom Europa (utom Portugal).
Blåst två ggr, en IT och en från DE
flora

Inlägg av flora »

Norscand brukar vara blixtsnabba på att leverera, beställer man innan 11.00 så har man oftast det dagen efter.Jag tycker helt klart att dom har den bästa servicen av alla.
Crescent Golden Champ 1255
Crescent Champion 1256
Mustang Cross B
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

flora skrev:Norscand brukar vara blixtsnabba på att leverera, beställer man innan 11.00 så har man oftast det dagen efter.Jag tycker helt klart att dom har den bästa servicen av alla.
Yepp ! finns ingen som slår dom i leveranstid , men dom hade inte det jag skulle ha denna gång !
Användarens profilbild
JRA

Inlägg av JRA »

Nån som vet hur"alvars"är? Lev.tider mm....
Zundapp 429 "special"
Zundapp ks50 -64
Yamaha FS 1 -75
Yamaha FS1 -76
Yamaha FS1 -69

En fru som inte är så glad i mopeder....än!
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

Norscand är klart snabbast :D
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

Inte gällande alla typer av leveranser.... :?
//Jossan
Josefine Andersson
Skriv svar