Norsjö Shopper paras med Rieju Drac

Original- och bruksrenoveringar samt Custombyggen.
Användarens profilbild
billykid
Forumsponsor

Inlägg av billykid »

thumb_up thumb_up ...Super Coolt.... :D
Roos

Inlägg av Roos »

Trevligt och seriöst bygge! thumb_up
Användarens profilbild
ZiggiZ

Tackar

Inlägg av ZiggiZ »

Man tackar, man tackar :)

Bättre blir det :) den ska lackas med nån fin färg :) har inte bestämt vilken ännu. Sen ska det in nå mätare och all el ska dras hit och dit :)
P-plats.se

Inlägg av P-plats.se »

Grymt... thumb_up

Skulle va kul med en bild från sidan med förare i för jag har varit lite skeptisk till höjden bak... :roll:
Användarens profilbild
. . . F

Inlägg av . . . F »

FANTASTISKT ! :clapping:

. . . F
Användarens profilbild
ZiggiZ

Inlägg av ZiggiZ »

P-plats.se skrev:Grymt... thumb_up

Skulle va kul med en bild från sidan med förare i för jag har varit lite skeptisk till höjden bak... :roll:
Ja den blev lite hög bak även fast jag sitter i. Har tyvärr ingen bild på de men kan ordna en :)
Användarens profilbild
ZiggiZ

Tack tack

Inlägg av ZiggiZ »

Tusen tack åter igen till alla positiva inlägg :)
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

Risken är den kommer att gå som en gammal jänkare med Hi-jackers & hissad bak = inge bra väghållning corsodispari_unsure ,fråga Farsan din hur det var... :mrgreen: :wink:
Användarens profilbild
ZiggiZ

Inlägg av ZiggiZ »

zappafan skrev:Risken är den kommer att gå som en gammal jänkare med Hi-jackers & hissad bak = inge bra väghållning corsodispari_unsure ,fråga Farsan din hur det var... :mrgreen: :wink:
Den kommer att gå som en 240 på vintern ;) hjulspinn och sladd i alla kurvor :-bd
blyfot
Forumsponsor

Inlägg av blyfot »

ZiggiZ skrev:
zappafan skrev:Risken är den kommer att gå som en gammal jänkare med Hi-jackers & hissad bak = inge bra väghållning corsodispari_unsure ,fråga Farsan din hur det var... :mrgreen: :wink:
Den kommer att gå som en 240 på vintern ;) hjulspinn och sladd i alla kurvor :-bd
Japp, ända tills framaxlarna lossnar, huga är lite orolig för din skull, annars mycket fränt bygge :bike_pedalare:
Användarens profilbild
ZiggiZ

Inlägg av ZiggiZ »

blyfot skrev:
ZiggiZ skrev:
Japp, ända tills framaxlarna lossnar, huga är lite orolig för din skull, annars mycket fränt bygge :bike_pedalare:

:bike_pedalare: precis som bilden visar :-) kasta bort det som inte funkar å påt igen ;-)
Användarens profilbild
Lolalola
Moderator

Inlägg av Lolalola »

Skithäftig!!! :worship:
Användarens profilbild
ZiggiZ

Kopplingshandtag

Inlägg av ZiggiZ »

Satt å mixtra lite med ett kopplingshandtag :) pimpa upp den lite :)

Bild

Lysande :D

Bild

Orginal tanken :) Den hade varit fin att polera till och använda. Men tycker den är lite för liten så jag har börja svetsa ihop en ny tank :) Bilder på de kommer senare :)

Bild

Ska även fixa till sätet :) Ska försöka ge mig på att sy nya överdrag till ryggstödet och sitsen. Vi får se hur det går med de projektet :blush:

Bild
Användarens profilbild
ZiggiZ

Första provkörningen

Inlägg av ZiggiZ »

Har har vi en film på den första provkörningen :) Måste väl säga de också att inga finjusteringar är gjorda på nånting, Utan detta är bara en ren provkörning :) Sen så hade jag inga bromsar som fungerade :UH: så det blev inge tok körning :P

http://www.youtube.com/watch?v=_fxNJwe2 ... e=youtu.be :-bd
Användarens profilbild
erlan
Forumsponsor

Inlägg av erlan »

om du inte lyckats ändra castervinkeln gissar jag att du snart vill sänka bakflädringen.
men ett fränt bygge.

erlan
Skriv svar