Kvinna eller man?
Kvinna eller man?
Ja som rubriken lyder undrar jag om den där Henru är en kvinna eller man, någon som vet????? Behöver svar så fort det bara går.
Re: Kvinna eller man?
Och vad är det som är så intressant om just könetannesta skrev:Ja som rubriken lyder undrar jag om den där Henru är en kvinna eller man, någon som vet????? Behöver svar så fort det bara går.

Kan det vara om man är sugen på hugg....hihiihNRoos skrev:Och vad är det som är så intressant om just könetannesta skrev:Ja som rubriken lyder undrar jag om den där Henru är en kvinna eller man, någon som vet????? Behöver svar så fort det bara går.

-
Vi har tidigare för flera år sedan diskuterat anonymiteten har på forumet.
När man är intresserad eller nyfiken och vill titta på en persons profil och det är bara en massa siffror och bokstäver. Ynkligt !
Man behöver ju inte ange hatt, skostorlek och inkomst. Inte heller civil status.
Närmaste stad och intressen eventuellt yrke eller studerande. Man är ju fortfarande lika anonym, är intressant.
Det är väldigt stor skillnad om man kan se att ex personen jobbar med textil eller mekanisk teknisk verksamhet.
Varför? Jo för att om personen ställer en fråga, så kan mitt svar anpassas efter att jag tittat på profilen.
Tyvärr kan man sätta betyg och placera en person i ett särskilt fack, när man möts av, ASDFGHJKLPOIUYTREW
Conrad Engström (gnällare)
När man är intresserad eller nyfiken och vill titta på en persons profil och det är bara en massa siffror och bokstäver. Ynkligt !
Man behöver ju inte ange hatt, skostorlek och inkomst. Inte heller civil status.
Närmaste stad och intressen eventuellt yrke eller studerande. Man är ju fortfarande lika anonym, är intressant.
Det är väldigt stor skillnad om man kan se att ex personen jobbar med textil eller mekanisk teknisk verksamhet.
Varför? Jo för att om personen ställer en fråga, så kan mitt svar anpassas efter att jag tittat på profilen.
Tyvärr kan man sätta betyg och placera en person i ett särskilt fack, när man möts av, ASDFGHJKLPOIUYTREW
Håller med...att ange ort plus yrke. Spar mycket vid frågor och diskutioner...mm.Conrad Engström skrev:Vi har tidigare för flera år sedan diskuterat anonymiteten har på forumet.

på en del forum får man inte vara med om man inte talar om sånt,Conrad Engström skrev:Vi har tidigare för flera år sedan diskuterat anonymiteten har på forumet.
kan tänka mig att det är för att man inte ska vara så anonym och därmed inte lika benägen att skriva lika många dumma saker.

- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
Jag tycker speciellt att stad/bostadsort är viktigt. Detta för att skilja spambotar från riktiga människor. Det kan ibland vara riktigt svårt att avgöra om det är en faktisk person som skapat kontot och man vill ju inte släppa in reklambotar som skräpar ner överallt med en massa inlägg.
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
Kan vara för att Henru undrade om jag var man eller kvinna för en tid sedan...NRoos skrev:Och vad är det som är så intressant om just könetannesta skrev:Ja som rubriken lyder undrar jag om den där Henru är en kvinna eller man, någon som vet????? Behöver svar så fort det bara går.
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
nu tycker jag inte att du ska va elakRaketsport skrev:Kan vara för att Henru undrade om jag var man eller kvinna för en tid sedan...NRoos skrev:Och vad är det som är så intressant om just könetannesta skrev:Ja som rubriken lyder undrar jag om den där Henru är en kvinna eller man, någon som vet????? Behöver svar så fort det bara går.

- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
Jag menade det inte elakt eller att vara dum mot dig på något vis.Henru skrev:nu tycker jag inte att du ska va elakRaketsport skrev:Kan vara för att Henru undrade om jag var man eller kvinna för en tid sedan...NRoos skrev:Och vad är det som är så intressant om just könetannesta skrev:Ja som rubriken lyder undrar jag om den där Henru är en kvinna eller man, någon som vet????? Behöver svar så fort det bara går.
Det var bara en spekulation från min sida.
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
annesta skrev:Ja som rubriken lyder undrar jag om den där Henru är en kvinna eller man, någon som vet????? Behöver svar så fort det bara går.
![flirt [flirt]](./images/smilies/slider_flirt.gif)

Är det chattaren från Örebro månne, han som gillar småbrudarerlan skrev:annesta skrev:Ja som rubriken lyder undrar jag om den där Henru är en kvinna eller man, någon som vet????? Behöver svar så fort det bara går.![]()