Sundsvallsmarknaden 2013 på bergsåker
-
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
en riktigt varm å skön dag på Bergsåker...fikapaus med ett gäng glada raketsportare..
lite bilder kommer in senare på det..
blev oxå några fynd under dagen..
lite pryttlar till rödmyran, dessutom lyckades jag ju oxå med bedriften att dra hem ytterligare ett moppeprojekt..
bilder på *fynden*

tur man har en combi när man hittar på sådana här dumheter....

skruvade väck sadeln på den så funkade det ju att åka tre i bilen trots att moppen råkade följa med hem...

blev oxå några fynd under dagen..

lite pryttlar till rödmyran, dessutom lyckades jag ju oxå med bedriften att dra hem ytterligare ett moppeprojekt..

bilder på *fynden*

tur man har en combi när man hittar på sådana här dumheter....

skruvade väck sadeln på den så funkade det ju att åka tre i bilen trots att moppen råkade följa med hem...

-
- Kontakt:
Hasse skrev:pnilz skrev:Jag kan tänka mig en fika....pnilz skrev:Blev det nån fika eller?
Dannepnilz skrev:Står jag ensam och ser förvirrad ut vid ett tiden på fika altanen kan ni ju säga hej om ni är där![]()
Dannepnilz skrev:Jag glömde fikat
Danne
![]()
![]()
![]()
ja Danne...inte så lätt att komma ihåg detaljer...

här kommer bilderna på oss som hade minnet kvar....

fikat satt ju jäkligt bra men orkestern kunde ju spelat låtarna MYCKET lägre man hade ju nästan behövt öronproppar...

klämmer in en Bonusbild på den här killen som trivdes i stora drag på travbanan...

- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
Det var en fin bild och ett fint ställe... Vad har det varit där?
Lite konstigt för huset ser gammalt ut men husgrunden spritt ny...
Kul motor, jag gillar såna, det är en av de minsta tändkulorna max 5 hästar förmodligen 3-4...
Jag har en tändkula (inte fler) men det roliga med den är att den knappt är använd så all originalfärg är kvar
(i den mån det fanns någon färg) + en liten låda med reservdelar som följde med, ett bränslerör, kolvringar, några tändkulor m.m.
Det är en 3 hästare på bår av trä för stationärt bruk. Mindre än så tror jag inte gjordes.
Jag gissar det finns en gammal vedkap av trä i andra änden flatremmen?
Rejäl gammal lastmaskin i bakgrunden BM LM 225 ?
Lite konstigt för huset ser gammalt ut men husgrunden spritt ny...
Kul motor, jag gillar såna, det är en av de minsta tändkulorna max 5 hästar förmodligen 3-4...
Jag har en tändkula (inte fler) men det roliga med den är att den knappt är använd så all originalfärg är kvar
(i den mån det fanns någon färg) + en liten låda med reservdelar som följde med, ett bränslerör, kolvringar, några tändkulor m.m.
Det är en 3 hästare på bår av trä för stationärt bruk. Mindre än så tror jag inte gjordes.
Jag gissar det finns en gammal vedkap av trä i andra änden flatremmen?

Rejäl gammal lastmaskin i bakgrunden BM LM 225 ?
Senast redigerad av 56:an den 26 maj 2013, 23:15, redigerad totalt 1 gång.