Raketsport skrev:Önskar man kunde ha legat ute och vilat, men nej vi har kluvit ved.
Men bra väder har det varit.
Hittade en Stenomat på gården
Det ser ut som en plog och det runda kallas "rist". Men jag är inte mer åt jordbrukshållet än jag för länge sen hade potatisland. När man var yngre skulle man ju prova allt som finns...
Åsså hade man BM Victor som sa stånk, stånk, stånk när det tog i
Vädret är rätt juste här också men det ligger åska i luften jag känner det.
På förmiddan var jag och åt sommarens första frukost på IKEA det är grejer det
En tallrik äggröra, två koppar kaffe med bulle och ett glas vatten samt en mjukglass i bistron vid utgången.
Allt jättebra och endast tjugo kronor för hela rasket
Jag var där igår kväll också och åt i bistron, sedan köpte jag kaviartub, sillburk + en påse tunnbröd. Det kostade 10+10+9=29kr det får man inte klaga på och färska grejer också för omsättningen är stor
Det är OK och jag har väldigt fina cykel- och mopedvägar dit och nu har dom invigt en jättefin cykelbro över E66 dit men typiskt att det måste till ett köpcentrum för att ordna eller rusta upp cykelvägar
Det är en kallfront som drar ner över landet och precis nu har den nått Kalmar och det börjar blåsa som f-n. Solen håller uppe temperaturen men det blir nog kallt framåt kvällen
Det ser trivsamt ut... När jag ser träden och buskarna i bakgrunden har jag för mig dom kallar det för buskspel. Frun ser ut att trivas bättre med ståbas än badtunna