Som nybliven medlem samt nybliven Monark 1290 ägare måste jag fråga en sak. Var 17 kan man köpa ett högt styre (typ 40 cm kanske upp till 50 cm) som passar till en Monark 1290. Inga mopedaffärer verkar ha detta. Modell som originalet men högre alltså. Finns det någon som har ett tips?
// mvh Mopar 440
mopar440 skrev:Som nybliven medlem samt nybliven Monark 1290 ägare måste jag fråga en sak. Var 17 kan man köpa ett högt styre (typ 40 cm kanske upp till 50 cm) som passar till en Monark 1290. Inga mopedaffärer verkar ha detta. Modell som originalet men högre alltså. Finns det någon som har ett tips?
// mvh Mopar 440
Vi kan byta om jag får ditt Stoockholm-styre så får du ett som är dubbelt så högt. Lägg gärna upp en bild på ditt styre så ser jag vad det är.
Sadelklädseln finns tyvärr inte kvar om du hade velat haft det med Moppen är under renovering...
mopar440 skrev:Som nybliven medlem samt nybliven Monark 1290 ägare måste jag fråga en sak. Var 17 kan man köpa ett högt styre (typ 40 cm kanske upp till 50 cm) som passar till en Monark 1290. Inga mopedaffärer verkar ha detta. Modell som originalet men högre alltså. Finns det någon som har ett tips?
// mvh Mopar 440
// mvh Mopar 440
Därifrån köpte jag ett aphäng, de hade bara den höga modellen (24") men vafan, jag är ju lång så.
Får se när man får på det på mopeden om det går att köra med