När ja har letat å surfat å frågat alla vänner om något ja undrar å ändå inte fått nått svar, då ringer ja ZVEZDA el hans bror:D Då får ja mer info än va mig hjärna klarar av
Kaffe
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja har haft äran att smaka på ZVEZDAS hemgjorda kaffe, vilken arom 
När ja har letat å surfat å frågat alla vänner om något ja undrar å ändå inte fått nått svar, då ringer ja ZVEZDA el hans bror:D Då får ja mer info än va mig hjärna klarar av
Snälla Pöjkar
<!-- </EdIndex> --></div>
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
Absolut!Raketsport skrev:För de i omnejden av Umeå kan jag rekommendera att dricka kaffe på Costas, av Costas Pliatsikas. Prisvinnande barista som varit med i baristalandslaget.
Och Charles och Anne på Koppi i Helsingborg, Matts på da Matteo i Göteborg, Per och Eva på Åre Kafferosteri, grabbarna på Solde i Malmö och alla andra små mikrorosterier runt om i Sverige.
Kafferostare med 1237
Hemma dricks det oftast Mollbergs från Zoega.
På jobbet har vi en kaffemaskin i prisklassen + 40 000:- och den gör fan det sämsta kaffet jag har druckit.
Men det är ju gratis, och man slipper ju jobba under tiden man dricker, så det blir ett gäng koppar varje dag ändå...
En polare vägrar dricka kaffe, men ändå då är han rent överjävlig på att göra gott kaffe !
Märkligt...
På jobbet har vi en kaffemaskin i prisklassen + 40 000:- och den gör fan det sämsta kaffet jag har druckit.
Men det är ju gratis, och man slipper ju jobba under tiden man dricker, så det blir ett gäng koppar varje dag ändå...
En polare vägrar dricka kaffe, men ändå då är han rent överjävlig på att göra gott kaffe !
Märkligt...
Vinnare av backtävling i E-tuna 80cc & Hallstas 60 & 80cc 2016 ;)
Undrar vad han gör med kaffetSura skrev:Hemma dricks det oftast Mollbergs från Zoega.
Märkligt...
Dybt nede, alle ønsker at vide, hvordan det føles at gå Sachs
Dan L skrev:KAFFEKITTEL ????
Se bild här http://cylinderloppet.zoomin.se/P3224136
Hmmm.... jag hittar ingen kaffekittel på den länken... Många andra fina bilder dock.
Mvh, Tomas
--
Mustang 579 Sport -57
Crescent 1136 -59
Monarscoot 901269 -69
Zündapp 422 -56
Suzuki GT380 -72
Triumph Bonneville T120 -19
Mustang 579 Sport -57
Crescent 1136 -59
Monarscoot 901269 -69
Zündapp 422 -56
Suzuki GT380 -72
Triumph Bonneville T120 -19
Drack kaffe hos Z häromdagen:Säcken skrev:<div><!-- <EdIndex> -->Ja har haft äran att smaka på ZVEZDAS hemgjorda kaffe, vilken arom
När ja har letat å surfat å frågat alla vänner om något ja undrar å ändå inte fått nått svar, då ringer ja ZVEZDA el hans bror:D Då får ja mer info än va mig hjärna klarar avSnälla Pöjkar
<!-- </EdIndex> --></div>

Samtidigt så gjorde mekanikern funktionskontroll på 5kW värmaren så att den gick som den skall:

/ P
Här drack vi lite Gevalia Ebony nyss:

/ P

/ P
Senast redigerad av Patrik den 24 okt 2013, 18:11, redigerad totalt 1 gång.