![flirt [flirt]](./images/smilies/slider_flirt.gif)
Raketarens SAAB tråd
- Lasse väss
- Forumsponsor
ja ikväll rullade den ljusblå *snetrean* iväg från gården hos mig den min kompis John var hit å hämtade hem den, tokrenovering av bromsar och lite annat blev det förstås...nu väntar svetsningen ett av stötdämparfästena bak, sen besiktning...med lite tur rullar den besiktad till SAABträffen nästa helg..

han hade med sig två kamrater som oxå har saabandan...bromsarna repades ju på rekordtid...

nån kaffepaus var ju oxå behövligt...

bilen kommer att få behålla den sköna patinan även hos sin nye ägare..

han hade med sig två kamrater som oxå har saabandan...bromsarna repades ju på rekordtid...

nån kaffepaus var ju oxå behövligt...

bilen kommer att få behålla den sköna patinan även hos sin nye ägare..

det var ju dax för en *oppblankning* av SAAB en igen..,nog blev den ju återigen hyggligt snygg för sin ålder...
inhandlade även ett par lämpliga marchal fjärrljus till den på tradera, så nu får man försöka tillverka eller köpa extraljusfästen till pärlan..

den står å blänker utanför garaget...

ja....in men igen då....

får hoppas solen behagar skina lite mer i höst så får han sig någrar turer till innan det äckliga vinterhalvåret tar vid...

den står å blänker utanför garaget...

ja....in men igen då....

får hoppas solen behagar skina lite mer i höst så får han sig någrar turer till innan det äckliga vinterhalvåret tar vid...

Det är du mästare på Raketarn...
Och röda lacker är svåra också minns jag så du har nog rutin på det du gör.
Om jag bott där uppe nånstans hade jag hälsat på dig med Amazonen
Amazonen har stått ute i sommar men jag har täckt inredning och instrumentpanel med filtar för att skydda mot solen. Men solen har varit grym mot den grå lackeringen. Bilen var garagerad och halvblank när jag tog över den men nu efter sommaren har den blivit matt

Om jag bott där uppe nånstans hade jag hälsat på dig med Amazonen

Amazonen har stått ute i sommar men jag har täckt inredning och instrumentpanel med filtar för att skydda mot solen. Men solen har varit grym mot den grå lackeringen. Bilen var garagerad och halvblank när jag tog över den men nu efter sommaren har den blivit matt

56:an skrev:Det är du mästare på Raketarn...![]()
Om jag bott där uppe nånstans hade jag hälsat på dig med Amazonen![]()
jag har ju förstås polerat bilar i några år nu...

- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
ja då kom fjärrljusen hem idag då, nu får dom följa mig på jobbet för *oppblankning* under dagen..lunchen måste ju förgyllas med lite hempyssel...

någon som har sådana här fästen som ligger å skräpar? fästena till trubbisen ska nog se ut så här...

finns ytterligare några modeller av ljusfästen som kan passa gutna fästen ska oxå finnas

någon som har sådana här fästen som ligger å skräpar? fästena till trubbisen ska nog se ut så här...

finns ytterligare några modeller av ljusfästen som kan passa gutna fästen ska oxå finnas

- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt: