Mopedernas woodstock 2013 (mellsta)

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Mopedernas woodstock 2013 (mellsta)

Inlägg av Raketsport »

Anlände till campingen 21:30 träffade genast en hel del trevligt moppefolk från forumet. Raketaren är just nu ute och letar den glade hästhandlaren Hasse som troligen förirrat sig upp till hallstamoppers för att titta på fatchance fina lackeringsjobb.
Ska försöka klämma av lite bilder med mobilen under helgen och uppdatera er stackare som inte har möjlighet att vara här.
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
Hynboholm
Forumsponsor

Re: Mopedernas woodstock 2013 (mellsta)

Inlägg av Hynboholm »

Raketsport skrev: Ska försöka klämma av lite bilder med mobilen under helgen och uppdatera er stackare som inte har möjlighet att vara här.
Det tackar vi för!
Användarens profilbild
ughla

Inlägg av ughla »

Ta nu många bilder :)
NV 1127
Användarens profilbild
jorhul
Forumsponsor

Inlägg av jorhul »

Gott!!! :-bd
Jörgen Hultman. Växjö Moppers.
Crescent F-50 -76, Crescent F-50 GLX -78, Crescent 1145 -57
Zündapp GTS 50 -81, Zündapp KS 50 -78, Monark 125 TTS -75
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

Tackar på förhand :P
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

Duger tydligen inte till att ladda upp bilder från telefonen till bildprogram....
hur som helst så har dagen varit mycket trevlig. Några av våra närmsta grannar är hillbilly, tompa, pangerva, niklas högberg, puchlasse för att nämna några. Vi har sett bromsbänkning hos duvbomoppers, tagit en mopedtur in till borlänge med stuggänget och fatchance. Varit på hallsta moppers campingplats och snackat och haft skoj.
Just nu spelas jerry williams ''I can jive'' i någon P.A-anläggning och musiken hörs genom ljudet av Mona och Kalles snarkningar som precis somnat. Samtidigt ylar moper förbi med jämna mellanrum och ljudet av burn-outs pågår oavbrutet.
ni som är på mellsta och läser detta vill jag påminna om gruppfoto imorgon klockan 14 utanför restaurangen.

kan lova att kameran är fullproppad med bilder som ni ska få se när jag kommer hem.
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
erlan
Forumsponsor

Inlägg av erlan »

nu åker jag upp mot borlänge.

erlan
56:an
Forumsponsor

Inlägg av 56:an »

Ha det så trevligt! :D

Det är alldeles för långt dit för mej....

Min radie är inte så stor. Har jag åkt till Växjö känns det som andra sidan jordklotet :roll:
Användarens profilbild
JMolin

Inlägg av JMolin »

Hade gärna åkt dit! Men som 16:åring utan bilkörkort så blir det långt... Nästa år siktar jag iaf på att ta mig dit! Hoppas unga veterangalningar också är välkomna!
Användarens profilbild
jorhul
Forumsponsor

Inlägg av jorhul »

Hej 56:an!!!!.... Från andra sidan.. :D
Jörgen Hultman. Växjö Moppers.
Crescent F-50 -76, Crescent F-50 GLX -78, Crescent 1145 -57
Zündapp GTS 50 -81, Zündapp KS 50 -78, Monark 125 TTS -75
Conrad Engström

Inlägg av Conrad Engström »

JMolin skrev:Hade gärna åkt dit! Men som 16:åring utan bilkörkort så blir det långt... Nästa år siktar jag iaf på att ta mig dit! Hoppas unga veterangalningar också är välkomna!
Jo det var lite yngre veteranare där och en del plastbaljor. Plastbaljorna satte vi genast på plats :wink: :wink: :wink: Plasbalorna var roliga, när dom åkte på bakhjulet och busade. Men när det började röra på sig, blev dom bakom.
Användarens profilbild
JMolin

Inlägg av JMolin »

Conrad Engström skrev:
JMolin skrev:Hade gärna åkt dit! Men som 16:åring utan bilkörkort så blir det långt... Nästa år siktar jag iaf på att ta mig dit! Hoppas unga veterangalningar också är välkomna!
Jo det var lite yngre veteranare där och en del plastbaljor. Plastbaljorna satte vi genast på plats :wink: :wink: :wink: Plasbalorna var roliga, när dom åkte på bakhjulet och busade. Men när det började röra på sig, blev dom bakom.
Haha helt rätt! Här snackar vi dock inga plastpulkor ;) en campact, ett par zukor och förhoppningsvis någon e-type/f50.
Användarens profilbild
erlan
Forumsponsor

Inlägg av erlan »

jodå dom unga grabbar som valt rätt föräldrar åkte F50 med EKFmotorer.

jag träffade andra stockholmare där som åkt moppe upp. fast dom hade rätt kvicka moppar.

det var en trevlig dag med mycket att titta på.

tänkte käka på Lappens i hedemora på vägen hem, men dom hade stäng för kvällen 22.30 en lördagkväll!!! det har tydligen gått utför sen expressen utsåg dom till sveriges bästa korvkiosk för ett antal år sen.

erlan
fatchance
Forumsponsor
Ort: Eskilstuna Moped Kultur / Hallsta Moppers south side

Inlägg av fatchance »

Tack alla sköna lirare man träffat och ett speciellt tack till "Jossan-Falköga" som lyckades se och rädda mitt tanklock som smet! slider_thankyou.gif

Ville egentligen inte nämna någon enskild, men Säcken måste bara nämnas - efter två riktigt sena "stängningspass"
som innehöll både dansshow och kanonmusik har man nästan träningsvärk i nyllet efter allt skratt! :D :D :D
(Selma kan nog intyga! :lol: )

Vidare så hänger jag upp en bild på några Värlsmästare, och han i mitten har varit det på riktigt!

Någon som känner igen honom?

Bild
Säcken
Forumsponsor
Kontakt:

Inlägg av Säcken »

Hahaha..... :lol: Sitter här nu i soffan med nått fult leende å tänker på alla sköna lirare man träffat :D
Men som sagt stängningspassen va lte extra :lol:

Tar nog några dagar å sortera alla intryck man fått. :lol:
Senast redigerad av Säcken den 18 aug 2013, 19:28, redigerad totalt 1 gång.
Skriv svar