<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->har en gammal bil stående me soppa i sen -81. den luktar nice. hihi. för o inte tala om en flaska wd40. de luktar gott. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Diesel, Tvåtaktsavgaser och lukten av WD40 är aldrig fel.
Å andra sidan är T-sprit, spolarvätska och yr i skallen av ren soppa är däremot ingen hit. Kylartätning på burk (som vi använde på en bil i skolan) luktar kadaver <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Diesel ska vara den gamla sorten då inte den nya som luktar avfettning
Va tycker ni om doften i en gammal bil som stått länge då.... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Eftersom jag nyligen haft översvämning av avloppsvatten i verkstan, så är just verkstan det som luktar sämst hos mig just nu... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Bensintank med bensin från -88 En hink med diesel x antal hinkar med gammal olja, en hink med bottenfylld av t-röd. En halv hink med bensin som kommer från dakotan och det luktar fyfan! Allt detta blandat tillsammans blir den lukten man känner även untanför verkstan. Fyfan! Man skulle fått städa upp allt och målat om så det blivit lite trevligare. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Gammal bensin i en tank. Påmminner om Moskiton jag köpte när jag var 14 år 1960. 25 kr kostade den <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->100 gamla snusprillor i min garagesopsäck luktar väl inget vidare, men det går snabbt över om man målar något med en sprayburk. <!-- </EdIndex> --></div>