<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->En zündapp från 1960. Hade 50cc i original, nu sitter en 100cc-motor i den (tror jag det var). Används för att trandsportera däck och hjul åt däckfirma i Solna.
Tomas skrev:En zündapp från 1960. Hade 50cc i original, nu sitter en 100cc-motor i den (tror jag det var). Används för att trandsportera däck och hjul åt däckfirma i Solna.
/Tomas
Alla lösningar e bra förutom dom dåliga
Sitter det en ks100 motor i den, då har dom nog ingen koll på värdet.
Köp loss den o glid runt med? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->[quote="Tomas"]En zündapp från 1960. Hade 50cc i original, nu sitter en 100cc-motor i den (tror jag det var). Används för att trandsportera däck och hjul åt däckfirma i Solna.
/Tomas
Är det Brennermark? på Solna Däck ? sundappåkare ut i fingerspetsen i så fal <!-- </EdIndex> --></div>
Tomas skrev:En zündapp från 1960. Hade 50cc i original, nu sitter en 100cc-motor i den (tror jag det var). Används för att trandsportera däck och hjul åt däckfirma i Solna.
/Tomas
Är det Brennermark? på Solna Däck ? sundappåkare ut i fingerspetsen i så fal
PeterB? <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
/Tomas
Är det Brennermark? på Solna Däck ? sundappåkare ut i fingerspetsen i så fal
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Lite svårt å se på bilden, men det är nog inte en
gammal rund KS 100 motor utan jag tycker det ser ut
som den nyare 100 kubikaren som finns att köpa än idag,
Kinatillverkad, lika den som satt i KS 80. <!-- </EdIndex> --></div>
Hasse skrev:Lite svårt å se på bilden, men det är nog inte en
gammal rund KS 100 motor utan jag tycker det ser ut
som den nyare 100 kubikaren som finns att köpa än idag,
Kinatillverkad, lika den som satt i KS 80.
Håller med där Hasse ser onekligen ut som en kina hundring. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Låter som ni är avundsjuka på kineserna - dom kan verkligen tillverka
fungerande motorer. inge onödigt skruvande där inte och effekt så det
räcker o blir över. <!-- </EdIndex> --></div>