Korvopeden
- Lasse väss
- Forumsponsor
Ja, det är driftigt gjort
driftig
företagsam, handlingskraftig, duktig, energisk, ambitiös, aktiv, idog, dynamisk, verksam, ruschig, rivig
http://www.synonymer.se/?query=driftig

driftig
företagsam, handlingskraftig, duktig, energisk, ambitiös, aktiv, idog, dynamisk, verksam, ruschig, rivig
http://www.synonymer.se/?query=driftig
- Lasse väss
- Forumsponsor
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
Jo, även jag kan tänka mig en korv nån gång ibland. En vanlig köttig lunchkorv är nog det jag gillar bäst om vi tänker oss korv på det sättet.
I går åt jag ugnstekt falukorv med hemlagat potatismos. Det gillade jag
Fast min rätta korvfavorit är nog den kokta korven, det som man brukar kalla julkorv och jag brukar köpa den i plast som är skinnfri.
På tisdag är det utflykt med mopedklubben. Vi ska åka till en grillplats och grilla ute. Det är nog första och enda gången för mig det här året
Korv och bröd får vi ta med oss själva men det fixar sig och då kan man ju välja själv vad man vill ha
I går åt jag ugnstekt falukorv med hemlagat potatismos. Det gillade jag

Fast min rätta korvfavorit är nog den kokta korven, det som man brukar kalla julkorv och jag brukar köpa den i plast som är skinnfri.
På tisdag är det utflykt med mopedklubben. Vi ska åka till en grillplats och grilla ute. Det är nog första och enda gången för mig det här året

Korv och bröd får vi ta med oss själva men det fixar sig och då kan man ju välja själv vad man vill ha

Super nice....med körv.
Jag är alltid sugen tyvärr...ge mig minst 2st
Lasse..PS Körvoloped..hehe..är nice namn..
Hmm de talas om DV. Hachs + Droger mm... men vad klassa mat som då man jämt är sugen..
Sluta röka är no problems + att ej droga sig är lätt, men en hungrig mage hur botar man den..
...suck..
PS ..flickan sa dä e int körva man blir med bulle, utan de e såsen..

Hmm de talas om DV. Hachs + Droger mm... men vad klassa mat som då man jämt är sugen..

Sluta röka är no problems + att ej droga sig är lätt, men en hungrig mage hur botar man den..

PS ..flickan sa dä e int körva man blir med bulle, utan de e såsen..

- Lasse väss
- Forumsponsor