HaHaah...hehe..man får tacka för alla goda Comes...***ler**...
Svarar lite här då...Peppe tror jag åker snabbare än 2013...sätter du i mot..
Hmm det finns så många snabba moppeder jag försökter vara det med. Jag har ingen data på min kraft på slangen på mina mopeder.
En sak kan jag iaf säja att jag kört 12,1 sec på 200m med tid kort med gat moped ej, bra men slå det ni som ej var där..
När man väl står i start fållan på 200m då är man inte så tuff men jätte kul å justa grabbar även du
Peppe fast dig måste jag gnälla på ...hheheför du blir surak så lätt...
De är hårda bud men kul....annat än bromsa en moped på ett band säger inte allt enligt mig
Kanske är jag gammal + dum skalle...jag tror ej att vinner finns bara på bromsa via ett band å få kvitto
på Hp...sett mer än så å då är jag en glad amatör
Jag har slagit alla på Trollebo Ice racet...
å även dig Peppe..'***ler***..jag saknar dig där Selma
Å dig
Selma dig har ingen sett åka 200m på tid...ash kom igen nu va vissa vad du kan 2014....***ler***
Ni kan tro att jag spånat länge...heheh...Selma vågar inte åka på sina moppar...dom går för fort....
Säcken...jag filmade ....med min nya dödare...å då vart det inge.. jag kan lova att den är bra...
Trodde jag hade en lysande ide....men den slocknade ...efter ca. 10 sec...så nu har jag iaf ingen bak lyse....

+
Löda fast en Halogen lampa 5W för bakljuset...finns inga bilder att vissa där om man ej har mörker Cam..
Syrr säken tyst vill ej Tuben ta....så du får hjälpa mig med sånt...
http://www.youtube.com/watch?v=6kZylYM1 ... e=youtu.be
PS klicka på din högtalar Icon...ser du ett kryss å hör inget...då har du gjort rätt....