F50GXL

Original- och bruksrenoveringar samt Custombyggen.
Användarens profilbild
Sura
Kontakt:

Inlägg av Sura »

Jag åkte 11,4 på samma tävling som Selma med min åkmoppe, komplett med packväska och vilt slirande koppling 3:an och 4:an..... :evil:
Vinnare av backtävling i E-tuna 80cc & Hallstas 60 & 80cc 2016 ;)
cobra karlsson
Kontakt:

Inlägg av cobra karlsson »

Billy i matchracen så tog ju både jag o masen dig så det är mest tillfälligheter om man får fäste hälsn cobra
cobra karlsson
Kontakt:

Inlägg av cobra karlsson »

cobra karlsson skrev:Billy i matchracen så tog ju både jag o masen dig så det är mest tillfälligheter om man får fäste hälsn cobra
får väl skylla lite på att man hade feber och bihåleinflammation under tävlingen på Trollbosjön men pencellin och alvedon så överlevde man i alla fall
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

cobra karlsson skrev:
cobra karlsson skrev:Billy i matchracen så tog ju både jag o masen dig så det är mest tillfälligheter om man får fäste hälsn cobra
får väl skylla lite på att man hade feber och bihåleinflammation under tävlingen på Trollbosjön men pencellin och alvedon så överlevde man i alla fall
A-ha :-) det var därför du hade så varma skor på dig 8) Tänkte ju att det måste va nått fel 8) :wink:
Användarens profilbild
billykid
Forumsponsor

Inlägg av billykid »

Jo det är sant... ni är båda bra och otroligt snabba med fler åkare ska inte förnekas ifrån min sida iaf..... :thumb:
Men jag vann väl finalen på rakbana, plus var inte snabb i starterna vill jag minnas...***ler***.. :wink:

Det var bra åkt Sura.... 8) åkte 11,4 på samma tävling som Selma med min åkmoppe, komplett med packväska
och vilt slirande koppling 3:an och 4:an. Fick du nån ordning på kopplingen med 50S delarna..??

Tro och hoppas jag kan bättra min tid i alla fall.. :!:
Användarens profilbild
Sura
Kontakt:

Inlägg av Sura »

Kopplingen sitter på plats och funkar bra, bekymret nu är Mobil oljan jag vickade i, för det tar en stund innan den greppar i helt med kall motor.
Men den går löjligt lätt att koppla med, och det är inga problem med att den inte vill koppla ur helt.
Vinnare av backtävling i E-tuna 80cc & Hallstas 60 & 80cc 2016 ;)
Användarens profilbild
billykid
Forumsponsor

Inlägg av billykid »

Sura skrev:Kopplingen sitter på plats och funkar bra, bekymret nu är Mobil oljan jag vickade i, för det tar en stund innan den greppar i helt med kall motor.
Men den går löjligt lätt att koppla med, och det är inga problem med att den inte vill koppla ur helt.
Kul att höra...PS Har du hårdtesta den...finns plats för lite fjädrar + lameller på 50s kopplingen ...***ler**. :D
Nu blir jag väl sågad direkt...kör Bitemas VXL lådsolja 80/90 har funkat bra åt mig.. :roll:
Man får ej slå i för mycket olja har jag lärt mig, gäller vanliga Sachs 2-3-4vxl + 50S 5-6vxl då blir det slir.:wink:
Användarens profilbild
Rexxy
Kontakt:

Inlägg av Rexxy »

billykid skrev:
Sura skrev:Kopplingen sitter på plats och funkar bra, bekymret nu är Mobil oljan jag vickade i, för det tar en stund innan den greppar i helt med kall motor.
Kul att höra...PS Har du hårdtesta den...finns plats för lite fjädrar + lameller på 50s kopplingen ...***ler**. :D
Nu blir jag väl sågad direkt...kör Bitemas VXL lådsolja 80/90 har funkat bra åt mig.. :roll:
Man får ej slå i för mycket olja har jag lärt mig, gäller vanliga Sachs 2-3-4vxl + 50S 5-6vxl då blir det slir.:wink:
Den kör jag också med! 8)
Skriv svar