Får väl fixa det sista finliret sen när spacer är klar så jag kan matcha all med cylinder.
Stummisracer 1135-58 EK-slide
-
-
-
Ok,det är möjligt.Jag har ingen aningConrad Engström skrev:Jag vet att det är inte bra att peta i andras konstruktioner, men det vibrerar bra med stålslid.

Diskuterade med Roffe om detta vid inköpet,för o nackdelar.
Det blev en stålslid.
Sen Conrad tror jag att göra bättre nästa gång listan kommer att bli lång när projektet är klart och provkört,men det är ju det som är kul med sånt här

Snyggt jobb
Jag håller också på med en stummisräser
Jag håller på med nav och bakram, jag har ingen egen tråd än så jag våldar lite i din

Uploaded with ImageShack.us

Jag håller på med nav och bakram, jag har ingen egen tråd än så jag våldar lite i din

Men starta en egen tråd då!!!kejsaren skrev:Snyggt jobb![]()
Vill se mer

Jo men jag e så jäkla seg, det tar sån tid så alla hinner väl tröttna innan man blir klar.
tänkte använda en vanlig EKF med athena, och eftersom jag inte är så hemma på att trimma tvåtakt blir det väl till att köra med köpegrejjer till att börja med.
Jag tänkte göra en ny bakgaffel så det blir nån styrsel på arslet men framgaffeln blir kvar som den är (lätt rejkad kanske
)
jag väntar hem 1,65x17 fälgbanor från hongkong till metzlerdäcken

tänkte använda en vanlig EKF med athena, och eftersom jag inte är så hemma på att trimma tvåtakt blir det väl till att köra med köpegrejjer till att börja med.
Jag tänkte göra en ny bakgaffel så det blir nån styrsel på arslet men framgaffeln blir kvar som den är (lätt rejkad kanske

Tråd med bilder, nu! Inget tjafs ;)kejsaren skrev:Jo men jag e så jäkla seg, det tar sån tid så alla hinner väl tröttna innan man blir klar.![]()
Jag tänkte göra en ny bakgaffel så det blir nån styrsel på arslet men framgaffeln blir kvar som den är (lätt rejkad kanske)
1,65x17 det låter som du ska ha ballongdäck påkejsaren skrev:Jo men jag e så jäkla seg, det tar sån tid så alla hinner väl tröttna innan man blir klar.![]()
Jag tänkte göra en ny bakgaffel så det blir nån styrsel på arslet men framgaffeln blir kvar som den är (lätt rejkad kanske)

Men lägg upp en tråd,det är roligt att ha spännande trådar att kika på under vintermörkret,kvittar väl hur lång tid det tar.Bara det är massor av bild uppdateringar.