Vad har ni för väder?
Vad har ni för väder?
Här är det 10 plusgrader å bara lite småblåst.
/ P
/ P
- Lasse väss
- Forumsponsor
Det var allt en tyst och blygsam protest...Patrik skrev:Sedan i lördags så verkar ju fokus riktats åt ett annat håll i den tråden så...Hynboholm skrev:Var det något fel på den andra vädertråden eftersom du startade en ny?
/ P
Då ber vi Jossan döpa om den andra tråden till "För eller emot",
så kör vi on topic här istället
Kanske någon i sydväst (haha ) som råkar ha kameran med ut i blåsten?
- Lasse väss
- Forumsponsor
Ja, lite fräna "Blåsbilder" kanske Ni som har växthus: lås/förankra de öppningsbara fönstren och spärra dörrar :-/Hynboholm skrev:Det var allt en tyst och blygsam protest...Patrik skrev:Sedan i lördags så verkar ju fokus riktats åt ett annat håll i den tråden så...Hynboholm skrev:Var det något fel på den andra vädertråden eftersom du startade en ny?
/ P
Då ber vi Jossan döpa om den andra tråden till "För eller emot",
så kör vi on topic här istället
Kanske någon i sydväst (haha ) som råkar ha kameran med ut i blåsten?
Jag gjorde en god gärning för en veteranbilsbroder idag.
På väg hem från jobbet stod det en nercabbad Triumph från 70talet i vägrenen.
Och på åkern brevid satt två killar och höll nere en hardtop
Jag stannade och hjälpte dom att baxa in taket i min bil och köra hem det till deras garage.
Så nu vet ni att en hardtop till en Triumph går in i bagaget på en passat kombi, iaf om man knör lite
Kanske inte rätt dag att köra sin veterancab till vinterförvaring...
På väg hem från jobbet stod det en nercabbad Triumph från 70talet i vägrenen.
Och på åkern brevid satt två killar och höll nere en hardtop
Jag stannade och hjälpte dom att baxa in taket i min bil och köra hem det till deras garage.
Så nu vet ni att en hardtop till en Triumph går in i bagaget på en passat kombi, iaf om man knör lite
Kanske inte rätt dag att köra sin veterancab till vinterförvaring...
- Lasse väss
- Forumsponsor
Vad vi har för väder här då?
Jo, precis nu den senaste halvtimmen har stormen bedarrat. Vinden är fortfarande byig men inte uppemot och över 25 sekundmeter.
Jag har varit borta och ätit tidigare ikväll och jag tog cykeln dit men åkte bil hem eftersom jag blev erbjuden. Cykla var lite vanskligt för det kunde yra saker i luften typ grenar, tomma plastdunkar och liknande. Sen vet man inte om det kan komma någon tegelpannan farande för det kan vara nära till husen när man cyklar i stan.
Barometern är i botten och då brukar jag bli apatisk och sitta på en stol och bara glo rakt ut eller ligga i sängen och fundera på nånting fast nu tror jag barometern har nått botten och är på väg upp igen så livet kan komma tillbaka.
Jo, precis nu den senaste halvtimmen har stormen bedarrat. Vinden är fortfarande byig men inte uppemot och över 25 sekundmeter.
Jag har varit borta och ätit tidigare ikväll och jag tog cykeln dit men åkte bil hem eftersom jag blev erbjuden. Cykla var lite vanskligt för det kunde yra saker i luften typ grenar, tomma plastdunkar och liknande. Sen vet man inte om det kan komma någon tegelpannan farande för det kan vara nära till husen när man cyklar i stan.
Barometern är i botten och då brukar jag bli apatisk och sitta på en stol och bara glo rakt ut eller ligga i sängen och fundera på nånting fast nu tror jag barometern har nått botten och är på väg upp igen så livet kan komma tillbaka.
Du har inte funderat på att limma fast nålen på "Högtryck" ?56:an skrev:Barometern är i botten och då brukar jag bli apatisk och sitta på en stol och bara glo rakt ut eller ligga i sängen och fundera på nånting fast nu tror jag barometern har nått botten och är på väg upp igen så livet kan komma tillbaka.
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt: