erlan skrev:ska jag vara petig så ska det väl vara en lettrad justermutter i stället för vingmuttern?
erlan
ska prova utan att ha distansen conrad.. ...däremot vingmuttern ska sitta där eftersom den dessutom är snygg original eller inte på den så bryr jag mig ju inte om det erlan... <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
ytterligare ett avsommnat projekt som ju måste fortsätta i vinter.. är ju inte så mycket plock kvar på den här..bara man får lite energi så kanske det löser sig till slut..
ja idag blev det av till slut...Lady la-strada var ner en sväng på golvet å fick mer luft i däcken och vändes sedan på bänken för att det ska gå å pyssla lite igen..
sådär nu står den ju i mekposition
stummisen på golvet skulle behöva lite *oppblankning* nu i vinter oxå..
erlan skrev:ska jag vara petig så ska det väl vara en lettrad justermutter i stället för vingmuttern?
erlan
Tror jag inte. Vad får dig att påstå det?
var jag fått det ifrån vet jag inte, men jag har nya lettrade muttrar köpta i kit men resten av delarna. men vid kontroll i reservdelskatalogen så ser jag att du och raketaren har helt rätt. det ska vara den snygga vingmuttern.
den lettrade muttern är antingen ersättningsdel eller pirat.
Har ju blivit ett par timmar i moppegaraget idag, känner att lady la-strada har kommit lite i skymundan ett tag, så jag har varit och pysslat lite idag.. har fixat till gasreglaget, och den avdragna skruven för svingskyddet..får skaffa en ny bränslekran nu så börjar det ju nästan att närma sig en provstart av skönheten.. är ju lite el okopplat oxå förstås..