Coola/fula/billiga/dyra mopeder på BLOCKET, TRADERA och EBAY

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
dr.novolette skrev:det var ju helt rätt kurs på den!! ganska billigt me 3papp för en patinerad originalare va.. Vad får man för dom pengarna egentligen? en vanlig trampcykel av kass kvalitet, en halvpissig dator, en medioker mobiltelefon, ett trim kit av taiwankvalla, ett avgassystem till svenssonbilen,.. nä nog är gammelmopparna alldeles för billiga :shock:
En fungerande bes./skattad bil tex.. :shaking shocked: <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
Användarens profilbild
Braxmatte
Forumsponsor

Inlägg av Braxmatte »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->NOS???

http://www.tradera.com/Inspektionslucka-Sachs-NOS-auktion_104321813
Blänker mycket fint :?:

Ska det blänka om en NOS :?: <!-- </EdIndex> --></div>
Conrad Engström

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag köpte en nos lucka av Bobby Vest i Sundbyholm, den blänker inte.
Tyckte att det var synd att den skulle ligga där bland Puch skrotet. Dessutom unnar jag ingen annan den. :roll:
Jag har en hel svetstråd med beg luckor ungefär som man odlar musslor,halsband. <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

Braxmatte skrev:NOS???

http://www.tradera.com/Inspektionslucka-Sachs-NOS-auktion_104321813
Blänker mycket fint :?:

Ska det blänka om en NOS :?:
Men snälla rara, det är ju ettan igen, han ljuger så han tror sig själv :twisted: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
NRoos

Inlägg av NRoos »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jo den där typen är inget att lita på. Han säljer bara skit och dyr är han också. <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

Inlägg av NiklasHögberg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->195:- för en inspektionslucka som ta mej tusan inte e NOS. vill ja ha en blänkande sån lucka så polerar ja hellre en av alla de som finns som nästan växer på träd. haha. mkt delar som han påstår e NOS på ETTANS. vet ej vad man ska tro. vad tror ni andra?? <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Köper man en medioker mobil för 3 , då ska man nog inte göra affärer <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Leone

Inlägg av Leone »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->kan ju upplysa er alla att den luckan e så nos det bara går... allt i shopen som det står nos på ÄR nos... <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har handlat beg.div.-grejor på Tradyra av honom,va hur schysst som helst.. :sorry: <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->nja leone ja tvivlar på att den luckan e NOS. så där blänkte de knappt som nya på mopeder. men var o en får tro va de vill. kan han så skulle ja ja me kunna sätta mig o tok polera en sån lucka o lägga ut som nos. har några bra ex liggande i ngn låda. hahahaha zappa kanske har rätt att han e bra men i så fall kanske på beg delar som e gamla original delar. de man inte ska köpa va ja hört e lameller te sachs. de e av halvdan kvalisort tydligen!! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

NiklasHögberg skrev:...de man inte ska köpa va ja hört e lameller te sachs. de e av halvdan kvalisort tydligen!!
Tror då inte dom e sämre än Norscands, Alvars mfl.. :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->nja de e va ja iaf hört de bättre lamellerna finns på jofrab pris runt 170 för 2. ettan har haft några som e tok billiga vilket ja tvivlar att de e samma kvalite. e nog ngt kina tillverkat jox me tanke på priset. K-STAR lamellerna e bra iaf de har ja satt i nu o sliret e som bortblåst. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Användarens profilbild
Leone

Inlägg av Leone »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->intge för att vara ohövlig nu niklas men jag tycker inte man ska sprida en massa "rykten" som grundar sig på argument tagna ur luften....
du kanske menar de där inplastade, men de där gröna lamellerna är onekligen de bästa som finns på marknaden! <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ne då du e inte ohövlig, men va de gäller lammeler så gillar inte ja den billiga sorten iaf då de slirar lättare än andra. satte i lite dyrare saker o då vart de bra. men men alla har olika erfarenheter av reservdelar. o att de gröna e bäst på marknaden e inte omöjligt de e ju ngt liknande K-STAR lamellerna o har ngt liknande pris. de står ju dessutom kvalite!! men de billiga för 60 e inge o komma me tycker ja. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag tror nog att han menar väl , men nog tycker jag att han använder ordet NOS lite felaktigt

http://www.tradera.com/Centrumdrev-Koppling-Sachs-NOS-auktion_103190729 <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar