Vad har ni för väder?
- SachsMekarn
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
-10 och ingen snö alls. Kallaste natten denna vinter. Vädret är precis som i Hörnefors, där fick vi snö veckorna innan jul. Även om det bara är några mil dit så är det stor skillnad jämfört med Vännäs, antagligen för att det är så nära havet.
Hellre några dm snö än regn och rusk. Inget bra moppeväder nu
måste vänta på kyla, snö och att plogbilen kört några varv för att moppedäcken ska greppa.
Hellre några dm snö än regn och rusk. Inget bra moppeväder nu

//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
Ja, värk är inget att ha...
Mitt stora bekymmer är hals och luftvägar. Jag måste hålla mig inne nu för jag är inte bra. Det har varit underbart fint väder idag, som lugnet före stormen, men jag har tappat orken precis. Jag var ute en stund mitt på dan och tog in pumpen i snigelfart. Sen ville jag inte gå in men kände mig tvungen för halsens skull. Men nu är det mörkt och då vill jag inte ut mer för idag.
I morrn ska det blåsa storm här säjer dom. Det är inget ovanligt så här vid kusten....
Mitt stora bekymmer är hals och luftvägar. Jag måste hålla mig inne nu för jag är inte bra. Det har varit underbart fint väder idag, som lugnet före stormen, men jag har tappat orken precis. Jag var ute en stund mitt på dan och tog in pumpen i snigelfart. Sen ville jag inte gå in men kände mig tvungen för halsens skull. Men nu är det mörkt och då vill jag inte ut mer för idag.
I morrn ska det blåsa storm här säjer dom. Det är inget ovanligt så här vid kusten....
- SachsMekarn
- SachsMekarn