Ställbart munstycke. Nytt eller Beg
-
Ställbart munstycke. Nytt eller Beg
hej söker ett ställbart munstyck . Ska vara den korta modellen . Eller om någon vet var man kan köpa ett Nytt med bra kvalitet på.. Mvh Gustav
-
Ja men jag kan inte hitta något av det korta ... för det var inne i moped affär i stan o dom hade bara det som är till sachs o puch men dom är ju för långa o han visste inte om gick att hitta det kora.. o då fick dom beställa från Italien.. så då kan man hitta ett själv . som om någon har ett som ligger 

-
-
-
DET som är till sachs och puch????vr6_mannen skrev:Ja men jag kan inte hitta något av det korta ... för det var inne i moped affär i stan o dom hade bara det som är till sachs o puch men dom är ju för långa o han visste inte om gick att hitta det kora.. o då fick dom beställa från Italien.. så då kan man hitta ett själv . som om någon har ett som ligger
har du skrivit fel? eller var han ute och cycklade??
sachs och puch har inte samma munstycke. puch är en bra bit kortare än sachs. sen finns det ett lågfartsmunstycke till vissa 19mm bing som är ännu kortare, men där finns det inga ställbara vad jag vet.
mät totallängden på ditt fasta munstycke så får du nog säkrare besked.
erlan
-