Ja har väl inte fått mitt senaste köp. Beställt en Gasolvärmar till garaget. Nån som vet eller har erfarenhet av nåt sånt..
Men byte min gasolflaska P11, fick en stor chock när jag kollade priserna... ..På orten för en P11 från 350kr till 629kr...
så jag gjorde ca. en vinst på 279kr genom att ringa runt i 20min bra vinst...'''ler'''.. .. Hur tusan kan det varier så mycket....
billykid skrev:Ja har väl inte fått mitt senaste köp. Beställt en Gasolvärmar till garaget ett sånt här...990kr inkl. Frakt med regulator.
Tyvärr så gillar inte mina Elräkningar....
Men byte min gasolflaska P11, fick en stor chock när jag kollade priserna... ..På orten för en P11 från 350kr till 629kr...
så jag gjorde ca. en vinst på 279kr genom att ringa runt i 20min bra vinst...'''ler'''.. .. Hur tusan kan det varier så mycket....
Jag har en gasolkanon på 10kW med inbyggd 230V fläkt.
Brukar ha den när jag skruvar ute eller när jag måste ha garagedörren öppen länge.
Funkar utmärkt!
Bra info Hynboholm. Den jag beställt ser ut så här och är på max 4,1kW. Bra att den ej kväver 220v.
Vill man fläkt så ställer man en stor bords fläkt brevid....kalas kombi allternativ i ORSA..
Nice pris 990 kr inkl. allt utom tub..rymmer en P11. Storlek B420xH730xD255 mm..svår slaget pris tror jag..