Drevet och kedjan såg båda friska ut, det visar sig vara kedjesträckarn som lossade på sig själv så kedjan blev slak. Inget man la märke till i kvällsmörkret, fan va dum man känner sig.
Lanz skrev:Drevet och kedjan såg båda friska ut, det visar sig vara kedjesträckarn som lossade på sig själv så kedjan blev slak. Inget man la märke till i kvällsmörkret, fan va dum man känner sig.
Nu sitter skiten iallafall
Man gör alla dumma saker.
Jag själv t.ex. Moppen dog helt plötsligt, så jag felsökte i någon timme. Bytte tändstift, tändhatt, tändkabel, justerade brytaravstånd m.m.
Vad var fel? bensintanken var tom. Då kände jag mig lagom dum.
Lanz skrev:Drevet och kedjan såg båda friska ut, det visar sig vara kedjesträckarn som lossade på sig själv så kedjan blev slak. Inget man la märke till i kvällsmörkret, fan va dum man känner sig.
Nu sitter skiten iallafall
Man gör alla dumma saker.
Jag själv t.ex. Moppen dog helt plötsligt, så jag felsökte i någon timme. Bytte tändstift, tändhatt, tändkabel, justerade brytaravstånd m.m.
Vad var fel? bensintanken var tom. Då kände jag mig lagom dum.
du e inte ensam. har att gjort samma grej. moppen stanna vred på reserven men inte starta de så felsökte massa annat men de va ju soppakran som va propptät i reservkanalen
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248