Är den så dålig? Inte ska du väl slakta en sådan raritet, sälj den i stället till någon Volvofantast.[/quote]
Nej den ska inte slaktas utan det är min första 145:a som jag fortfarande äger. Det jag menade var att bilden var dålig. är ju en massa annat skit ivägen för bilen.
Braxen
164:an är en manuell med förgasare.
Cobra
En skärmkant vore ju intressant Om det är till vänster sida bak.
Raketaren skrev:Råkade halka med en 1256 a ram från tradera ikväll... så nu får man börja samla delar till ytterligare en 1256, tror dock denna får bli en ratbike...
finns ju lite gaffeldelar, framskärm å annat pyssel i en låda i garaget så nu blir de lite till där.. så småningom kan man nog gör nåt av den..
den säljaren bor bara några mil från mig. han har mkt delar till lite olika modeller.
Nä, men kolla, en bra bas för att bygga en original eller hpd moppe. Champion nummer 4, eller hur?
Raketaren skrev:Råkade halka med en 1256 a ram från tradera ikväll... så nu får man börja samla delar till ytterligare en 1256, tror dock denna får bli en ratbike...
finns ju lite gaffeldelar, framskärm å annat pyssel i en låda i garaget så nu blir de lite till där.. så småningom kan man nog gör nåt av den..
den säljaren bor bara några mil från mig. han har mkt delar till lite olika modeller.
Nä, men kolla, en bra bas för att bygga en original eller hpd moppe. Champion nummer 4, eller hur?
jo det här blir ju nummer 4...får se vicket år den blir klar...måste ju samla lite prylar till för att få ihop det hela...
ja då var ju moppen hemhämtad...blev en trevlig sväng till Sunnansjö i Nordmaling på glashala vägar och snöyra för att få hem ytterligare lite pyssel...lite smutsig kanske men riktigt prisvärd..
men det brukar ju gå att göra underverk med lite avfettning å vatten...
den ska få stå å mogna lite i garaget tills det våras..