Köpte en karta (förmodligen samma som dom flesta säljer) med packboxar till en Husqvarna Flinta 2 växlad fot fläktkyld innehöll totalt 6 stycken packboxar.
Fick dit 4 stycken på vänster vevhushalva samt 1 på höger vevhushalva och det var till vevaxeln ?
Men det borde sitta minst 2 stycken till för kopplingsaxel samt utgående axel men packboxarna som är kvar passar inte ?
Vad är det som är fel tog för givet att kartan skulle innehålla en komplett uppsättning ?
Någon som råkat ut för liknande blir det att kolla sprängskissen och köpa packboxar styckevis ?
Packboxar Husqvarna Flinta antal ?
Packboxar Husqvarna Flinta antal ?
Crescent Skoterett -67
i höger vevhushalva bör det väl inte vara mer än en packbox.
jag köper alltid mina packboxar på momentum, så jag har inte koll på dom satserna. men antingen finns det 3 olika satser, eller så skickar dom med 3 olika tätningsringar till utgående axel för att passa alla motorer.
i kopplingskåpan på trampmotor borde det ochså vara en.
erlan
jag köper alltid mina packboxar på momentum, så jag har inte koll på dom satserna. men antingen finns det 3 olika satser, eller så skickar dom med 3 olika tätningsringar till utgående axel för att passa alla motorer.
i kopplingskåpan på trampmotor borde det ochså vara en.
erlan
Tackar för svaret måste vara så studerade sprängskissen lite noggrannare igår och kom fram till att det skulle vara 1 packbox på höger sida.
Måste vara så att satsen innehåller packboxar som passar till olika modeller vilket inte framgår utan man själv som får panik så fort det blir delar över.
Måste vara så att satsen innehåller packboxar som passar till olika modeller vilket inte framgår utan man själv som får panik så fort det blir delar över.
Crescent Skoterett -67
- Hakan
Kolla nu noga så att alla brickor/shims hamnar på rätt ställe.CreMon skrev:Tackar för svaret måste vara så studerade sprängskissen lite noggrannare igår och kom fram till att det skulle vara 1 packbox på höger sida.
Har precis renoverat en Flinta och när jag delade den var det inte många rätt i den motorn .