Raketsport växer - Tips på webbhotell
- Ingemar Karlsson
Håller med där.Peppe^ skrev:One.com
Patrik '83. Livin' for speed!
Honda CB 750 '79 Åkafortstormoppe
Gilera Touring '75? Röer å finer!
Ancillotti?/Fantic? Trial 50 '7x, Bushojen.
KTM Comet 504S/Puch 4-vxl '71? Risbusken/Råttsoffan/Sophögen...
Dakota '74 blå, Under långsam renov...
Dakota '72 guld, Väntar på renov...
Saknar: Obegränsat med deg, många puchmodeller, bl.a M50 Jet eller Racing.
Honda CB 750 '79 Åkafortstormoppe
Gilera Touring '75? Röer å finer!
Ancillotti?/Fantic? Trial 50 '7x, Bushojen.
KTM Comet 504S/Puch 4-vxl '71? Risbusken/Råttsoffan/Sophögen...
Dakota '74 blå, Under långsam renov...
Dakota '72 guld, Väntar på renov...
Saknar: Obegränsat med deg, många puchmodeller, bl.a M50 Jet eller Racing.
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
Jag har fastnat lite för Binero som erbjuder spamskydd med 99% säkerhet i sitt pris. Ska ta kontakt med några av dem för att garantera att de har de vi söker.
Har One för andra hemsidor och jag vette tusan varför jag inte fastnat för dom. Kanske för att de inte tillhandahåller daglig back-up.
Har One för andra hemsidor och jag vette tusan varför jag inte fastnat för dom. Kanske för att de inte tillhandahåller daglig back-up.
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
Spamskydd är ju bara för E-posten, och det spamskyddet kan ju vara av ondo också, alltså att det tar nånting som inte är spam, iaf värt att tänka på.
One.com har jag också (haft det länge, sen dom startade i Sverie som B-one), och jag tycker dom är hyffsade, men det är alldeles för ofta t.ex min signaturbild inte syns eller laddar långsamt, och med tanke på hur ofta jag ser den relaterat till hur ofta den laddas segt funderar jag på hur det egentligen fungerar.
One.com har jag också (haft det länge, sen dom startade i Sverie som B-one), och jag tycker dom är hyffsade, men det är alldeles för ofta t.ex min signaturbild inte syns eller laddar långsamt, och med tanke på hur ofta jag ser den relaterat till hur ofta den laddas segt funderar jag på hur det egentligen fungerar.
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
Som jag förstod det så var servrarna spamskyddade, men jag ska ring några på måndag och ta reda på fakta.
One har egentligen funkat fint för de andra mindre hemsidorna, men jag tycker inte de har den bästa supporten och så är det ett stort minus att de inte utför back-up men tar samma summa pengar som de som utför det. Jag tror faktiskt One har blivit populärt pga deras fina hemsidemallar och fotoalbum som är enkla att hantera även för nybörjare, vilket är jättebra.
One har egentligen funkat fint för de andra mindre hemsidorna, men jag tycker inte de har den bästa supporten och så är det ett stort minus att de inte utför back-up men tar samma summa pengar som de som utför det. Jag tror faktiskt One har blivit populärt pga deras fina hemsidemallar och fotoalbum som är enkla att hantera även för nybörjare, vilket är jättebra.
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
Vad du än väljer så välj INTE one.com
välj ett hotell som har sina servrar i Sverige
Binero klarar biffen, tycker inte det är mycket att orda om ;)
välj ett hotell som har sina servrar i Sverige
Binero klarar biffen, tycker inte det är mycket att orda om ;)
Monarped 58:a - ILO 2-vxl, Beta Puchlo, Rito, Bing 15mm, Jamarcol 32mm, 75km/h
Crescent 2000 56:a
Monarscoot
http://www.veteranmopeden.se
http://www.oljeblandning.se
Crescent 2000 56:a
Monarscoot
http://www.veteranmopeden.se
http://www.oljeblandning.se
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
Tar det sånn tid? Det ska det inte göra, ska jobba på att åtgärda det.mopedus skrev:Då kanske det inte kommer att ta över en minut att posta ett inlägg?
Man drar sig ju för att posta i trådar när det tar sån tid.
Hoppas ni hittar nått som passar.
Har själv egen fiberkabel och märkt att det tar lite tid ibland om jag går in via routern, men inte mer än 10 sekunder (men även det är för lång uppladdningstid)
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson