<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hittade i våran second-hand butik, en monark radio. Tillverkad i Tobo bruk
Original Monark märke hänger kvar i handtaget.
Batteri bytena är väl dokumenterade.
Radion fungerar perfekt. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Den där radion skulle passa perfekt som stopp för framhjulet på
min traktor...En riktig klassiker när bromsen är lite si o så <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ne du grannen inte kan man bromsa traktorn me en så härlig nostalgi pryl som en monark radio. ta ngt annat o hejda den me haha <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->nice den påminner om en som heter Roberts radio det är en nostalgiradio i äkta läder tror den kostar drygt 3000kr aningens mer än vad du gav för en äkta va? http://www.belowtheclouds.com/uploads/2008/06/roberts01.jpg <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen skrev:Den där radion skulle passa perfekt som stopp för framhjulet på
min traktor...En riktig klassiker när bromsen är lite si o så
Varför inte ta den gul-röda bastarden du har i sängen för den ligger ju bara där i vägen. Är det inte bättre att den ligger ivägen för traktorn <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->En äkta Samarkand från Tobo bruk! Brukar vara svåra att få tag i fungerande skick har jag förstått och din har t.o.m hel antenn. Tusan vilket fynd! <!-- </EdIndex> --></div>