Vurpollon köpes!
-
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->När jag gör en renoverin kostar jag på allt själv och gör allt själv.
I det här fallet är det massor med sponsring, Titta bara hur Classicmotor fjantar för objektet. Enda som för mig är intressant är den stora generatorn i bakändan på bussen. <!-- </EdIndex> --></div>
I det här fallet är det massor med sponsring, Titta bara hur Classicmotor fjantar för objektet. Enda som för mig är intressant är den stora generatorn i bakändan på bussen. <!-- </EdIndex> --></div>
-
- Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja det är tydligen fler som funderat 
Den killen är rätt smart! Han får sponsring & hjälp från höger å vänster men är ändå själv ägare till bussen. Å när den är klar så kanske han visar upp den i nåt år, vinner lite pokaler så sponsorena blir nöja.
Sen när den kallnat å när alla som hjälpt honom glömt bort hur djävulskt mkt jobb dom lagt ner i någon annans pryl. Då kanske det blir läge för honom att sälja den på e-bay å sen behöver den killen inte jobba mer.
smart va
<!-- </EdIndex> --></div>

Den killen är rätt smart! Han får sponsring & hjälp från höger å vänster men är ändå själv ägare till bussen. Å när den är klar så kanske han visar upp den i nåt år, vinner lite pokaler så sponsorena blir nöja.
Sen när den kallnat å när alla som hjälpt honom glömt bort hur djävulskt mkt jobb dom lagt ner i någon annans pryl. Då kanske det blir läge för honom att sälja den på e-bay å sen behöver den killen inte jobba mer.
smart va

-
- zappafan
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu kanske det här projektet är lite mer "udda" (än en massa moppar..
), specialgjordes väl inte så många & endast en finns väl kvar förutom den här, & Emil o co. är j.. duktiga, har själv gått på jennings (28 år sen typ..) det jag tror va bra med skolan var att det som tillverkades såldes (träsvarvar, bandsågar..) till dig själv eller nån som ville köpa (billigt) + folk kunde komma in med blandade projekt dom ville ha hjälp med,från bussningar till traktorer,honungsslungare,sängbottens-maskin...(mot bet.) det som var inspirerande var att grejorna blev använda ute i "verkligheten" + man förhoppningsvis lärde sig nåt..
sen få man tycka vad man vill om Futurliner'n..
(tycker jänkarna har haft många härliga/vansinniga ide'er..)
http://svtplay.se/v/1813843/vasterbottensnytt/en_futurliner_i_forvandling_-_besok_3 <!-- </EdIndex> --></div>

sen få man tycka vad man vill om Futurliner'n..

http://svtplay.se/v/1813843/vasterbottensnytt/en_futurliner_i_forvandling_-_besok_3 <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu är det ju så att nr 2 inte alls kommer att bli så dyr , och den första kommer ju att sjunka i värde , inte helt unik längre
fanns tydligen flera kvar
Här är den som såldes till Sverige
http://www.futurliner.org/brad.htm <!-- </EdIndex> --></div>
fanns tydligen flera kvar
Här är den som såldes till Sverige
http://www.futurliner.org/brad.htm <!-- </EdIndex> --></div>
- zappafan
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har läst på lite
, Nio av de tolv byggda sägs finnas kvar. Några är renoverade men inte i Parade of progress-utförande. Tre finns i paradkostym och några är renoveringsobjekt. (från classic motor) <!-- </EdIndex> --></div>

Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Haha. Vi får starta en tråd där det handlar om futurlinern
. Tycker också att det är bra att dom som går på jennings får göra saker som faktiskt ska användas. Fast det är väl inget större utbud av program på den skolan.. Det är lite synd med tanke på att den är så pass nära så då skulle man slippa pendla
<!-- </EdIndex> --></div>

-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hehe ja det är bara att skicka dit mopparna fast det kan ta ett tag innan det börjar hända nåt på dom då dom håller på med bussen. Skickade min cylinder dit för borrning och killen som jag känner ha gjort klart en fästplatta men inte kommit längre på kanske 4 månader.. <!-- </EdIndex> --></div>
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt: