Guld är nog rätt...ughla skrev:SLOTS GULD ellercobra karlsson skrev:Senaste inköpet blev 240*33 cl
Ditt nyaste inköp...gärna med bild.
- Lasse väss
- Forumsponsor
Hahaha... en sådan t-skirt hade jag en gång när vi var på MC semester i Fredrikstad, början 80-tal ? ( Den funkadePatrik skrev:Jo, fast det är ju skillnad på att skratta eller att le..Braxmatte skrev:
Nu när jag har hittat en som jag vill ha så säger hon att jag bara får ha den hemma när hon är med...
![]()
/ P

- SachsMekarn
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
kejsaren skrev:När jag var 13 sydde morsan på en tyglapp över ett hål på min jacka.
på lappen stod det "Krama Mig"![]()
Redan första rasten kom dom två coolaste snyggaste brudarna i klassen fram till mig o skrek "ALDRIG !!!!!"
jackan var en bajsbrun manchesterjacka som jag aldrig mer använde![]()
![]()

//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
-
- pangerva
- Forumsponsor
31/3 ska tjänstebilen vara inlämnad och då måste jag sätta drag på den privata Hondan som bara får dra 500 kg obromsat. Så min 750 kg obromsade kärra ska avyttras eftersom jag inte vill köra olagligt. Annars är den kanonbra. Är dessutom inte använd särskilt mycket, körd kanske 200 mil eller något sådant. Caravan 1250 XL årsmodell 2010. http://www.k-rauta.se/pages/productsear ... k=släpvagn
Därför slog idag slog jag till på ett bromsat släp som verkade bra och var nybesiktigat. Med aluminiumfälgar till sommardäcken och oanvända vinterdäck på plåtfälg. Släpet är tippbart och har höga lämmar som synes.

Därför slog idag slog jag till på ett bromsat släp som verkade bra och var nybesiktigat. Med aluminiumfälgar till sommardäcken och oanvända vinterdäck på plåtfälg. Släpet är tippbart och har höga lämmar som synes.

Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
- SachsMekarn
Jag brukar inte lägga upp prylar jag köper men i kväll ska jag göra ett undantag
Alla köp är heller inte alltid bra men här vart jag helnöjd
Det är två riktigt gamla tachometrar jag tycker dom är fina
Man behöver heller inte vara rädd för några laserstrålar eller batterier som är slut.
Det är heller inte plast. Det är stål och mässing, gammal mekanik och precision

Alla köp är heller inte alltid bra men här vart jag helnöjd

Det är två riktigt gamla tachometrar jag tycker dom är fina

Man behöver heller inte vara rädd för några laserstrålar eller batterier som är slut.
Det är heller inte plast. Det är stål och mässing, gammal mekanik och precision

Inte direkt något köp men ändå...
En kollega på jobbet har gått i pension och skulle rensa ut sina bra-att-ha-högar och ville inte ta vara på en gammal stereo och erbjöd mig den:

Inte direkt vintage män i alla fall av lite klassiskt stuk, tillverkad omkring 1978-79.
Allt funkar, led´s, displayer och liggande effektstaplar, den gör sig bra i hobbyrummet...

En kollega på jobbet har gått i pension och skulle rensa ut sina bra-att-ha-högar och ville inte ta vara på en gammal stereo och erbjöd mig den:

Inte direkt vintage män i alla fall av lite klassiskt stuk, tillverkad omkring 1978-79.
Allt funkar, led´s, displayer och liggande effektstaplar, den gör sig bra i hobbyrummet...

Coolvette skrev:Inte direkt något köp men ändå...
![]()
blev fjusigt det där...