Coola/fula/billiga/dyra mopeder på BLOCKET, TRADERA och EBAY
-
- Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->nää den motorn är helt fel. Det sitter ILO enpetare (FP50) på alla dom monarkerna(fanns även med pilotmotor..) Dom olika ILO motorerna passar inte en del mellan har dock hört ngt rykte att cyllen från enpetaren ska passa på den 2vxl G50 å funkar då som trimcylle men jag har ej provat. jag har sett 2st såna moppar där ramen är svetsad vid främre fästet. å tror att sätter du dit en G50 så spricker ramen vid första repan. Sedan tror jag att G50 motorn är bredare å att motorfästena har en helt annan indelning samt att drevet inte linar sorry 
den andra Monarkmoppen på länken har en NSU motor inget som stämmer mot en ILO tyvärr <!-- </EdIndex> --></div>

den andra Monarkmoppen på länken har en NSU motor inget som stämmer mot en ILO tyvärr <!-- </EdIndex> --></div>
- pangerva
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vill du sälja cyllen till din enpetare så är jag spekulant 
Den passar nämligen, precis som dr novolette säger, på en G50 som trim.
Sälj cyllen till mig
<!-- </EdIndex> --></div>

Den passar nämligen, precis som dr novolette säger, på en G50 som trim.
Sälj cyllen till mig

Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->http://www.blocket.se/stockholm/Monarskooter_25480828.htm?ca=11&w=3
Mustang med ilo motor? <!-- </EdIndex> --></div>
Mustang med ilo motor? <!-- </EdIndex> --></div>
fd Körmoped
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->http://www.blocket.se/alvsborg/Puch_Mc_50_Cross_25483420.htm?ca=16&w=3

/ Patrik <!-- </EdIndex> --></div>

/ Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
Please consider the environment before printing this message.