<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Finns en tjänst arn där anmäler man fallet. Blir det sen så att du vinner så måste de göra de sakerna arn vill att de ska göra annars blir de svartlistade.
Hoppas det hjälpte något?
Mvh victor <!-- </EdIndex> --></div>
Juridik
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det finns en kille som kallar sig Allmek, från tjockholm, han annonserar på någon veteransajt om renovering av Sachs motorer, jag kan varken säga bä eller bu om vilka jobb han utför, men hans egna moppar tror jag aldrig har stannat på någon träff, där vi bägge har vart med. kopierar hans text på sidan.
Ägare allmeck
Kategori Mopeder
Skapad 2010-01-12
Titel Renovering
Ort Stockholm
Pris 1 600 Kr
Telefon 0707184289
Beskrivning Sachsmotorer renoveras till bra pris, ring eller maila!
<!-- </EdIndex> --></div>
Ägare allmeck
Kategori Mopeder
Skapad 2010-01-12
Titel Renovering
Ort Stockholm
Pris 1 600 Kr
Telefon 0707184289
Beskrivning Sachsmotorer renoveras till bra pris, ring eller maila!
<!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Håller med Dr.No
firman har ju inte klarat av att åtgärda felet som dom tagit betalt för att göra. Du har ju redan betalat för reparationen , iofs vet jag att en firma jag känner till tar 1000 :- för att klyva motorn , men jag är väldigt tveksam om han skulle ta nåt för att fixa det ursprunliga felet.
Även om det blir en timpenning så ska det ju inte vara 1000 kr extra det ska handla om
för 2500 får man ju en "hyffsad" 3 vxl motor <!-- </EdIndex> --></div>
firman har ju inte klarat av att åtgärda felet som dom tagit betalt för att göra. Du har ju redan betalat för reparationen , iofs vet jag att en firma jag känner till tar 1000 :- för att klyva motorn , men jag är väldigt tveksam om han skulle ta nåt för att fixa det ursprunliga felet.
Även om det blir en timpenning så ska det ju inte vara 1000 kr extra det ska handla om
för 2500 får man ju en "hyffsad" 3 vxl motor <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Ja, ARN (inte riddaren) är kanske sista utvägen, men först ska jag prata med honom.
Låt mig bara säga att jag har ingenting emot den här personen, inte heller hans sätt att laga motorn, alla kan göra fel. Det jag vänder mig mot är att jag skall betala ytterligare en gång...
Men jag återkommer när jag hämtat motorn, vilket troligtvis blir i början av nästa vecka!
Tack igen för alla råd, och support!
Hälsningar/
Oldtimer <!-- </EdIndex> --></div>
Tack för svaret!vihan skrev:Finns en tjänst arn där anmäler man fallet. Blir det sen så att du vinner så måste de göra de sakerna arn vill att de ska göra annars blir de svartlistade.
Hoppas det hjälpte något?
Mvh victor
Ja, ARN (inte riddaren) är kanske sista utvägen, men först ska jag prata med honom.
Låt mig bara säga att jag har ingenting emot den här personen, inte heller hans sätt att laga motorn, alla kan göra fel. Det jag vänder mig mot är att jag skall betala ytterligare en gång...
Men jag återkommer när jag hämtat motorn, vilket troligtvis blir i början av nästa vecka!
Tack igen för alla råd, och support!
Hälsningar/
Oldtimer <!-- </EdIndex> --></div>