Pinstripes
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
hehe <!-- </EdIndex> --></div>
Kolla med lokala tattuerare, dom brukar ha de som hobby, likadant motivlack. Vet en amerikanar(jävel) som är duktig på det, men har inte alla hästarna i hagen.tompa skrev:pangerva skrev:Farsgubben jobbade på Nymans och lackade och randade moppar och cyklar i slutet av 50 talet, men tyvvär idag klarar han inte det, möjligtvis skaka en sprayburk, vare sig han vill eller inte.Humbug skrev:
Men randning kanske du kan komma och hjälpa mig med. När du är klar lovar jag att bjuda dig på en öl
Men verktygen har han ligger hemma i garaget, ifall
hehe <!-- </EdIndex> --></div>
- pangerva
- Forumsponsor
<!-- </EdIndex> --></div>
Jag kan nog ordna en transport, så det blir ju kanonHumbug skrev:hade du inte bott 40 mil ifrån, då hade jag gjort de gratispangerva skrev:Det var ju synd att inte du ville hjälpa till
Jag får hoppas på Grannen

Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
-
- Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..
ps.. lita inte på grannen han pistripar med Tippex <!-- </EdIndex> --></div>
fråga om inte farsan din vill sälja prylarna här har du en som är intresserad..tompa skrev:pangerva skrev:Farsgubben jobbade på Nymans och lackade och randade moppar och cyklar i slutet av 50 talet, men tyvvär idag klarar han inte det, möjligtvis skaka en sprayburk, vare sig han vill eller inte.Humbug skrev:
Men randning kanske du kan komma och hjälpa mig med. När du är klar lovar jag att bjuda dig på en öl
Men verktygen har han ligger hemma i garaget, ifall

ps.. lita inte på grannen han pistripar med Tippex <!-- </EdIndex> --></div>
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag skulle hellre betala några hundringar för att få en randning som jag kan vara 100% nöjd med istället för att kladda själv. Kolla dettta, http://www.pinstriping.se/ <!-- </EdIndex> --></div>
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
-
- Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
På bilden är den inte lackad än...Tompa är med på bilden också förövrigt

<!-- </EdIndex> --></div>
Det är Benny i Kannjack som äger Monarsooten på framsidan.Dalpilen skrev:Jag skulle hellre betala några hundringar för att få en randning som jag kan vara 100% nöjd med istället för att kladda själv. Kolla dettta, http://www.pinstriping.se/
På bilden är den inte lackad än...Tompa är med på bilden också förövrigt

- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt: