Det blev perfekt!! Gillar stuket + att du har "snittsat" bort blänket på det blåa! Det blev pricken över I:et!

Kul att hörafatchance skrev:Instämmer i kören!![]()
Det blev perfekt!! Gillar stuket + att du har "snittsat" bort blänket på det blåa! Det blev pricken över I:et!
56:an skrev:Jag tycker motorn passar bra, en Raketare är ju en ganska stabil sak trots bottenlänksgaffel och damcykelram![]()
Fast egentligen gillar jag den sortens mopeder bäst![]()
Dom "raka" mopederna börjar snudda vid lätt motorcykel och det är inte riktigt desamma så där går en gräns tycker jag.
56:an skrev:Jag tycker motorn passar bra, en Raketare är ju en ganska stabil sak trots bottenlänksgaffel och damcykelram![]()
Fast egentligen gillar jag den sortens mopeder bäst![]()
Dom "raka" mopederna börjar snudda vid lätt motorcykel och det är inte riktigt desamma så där går en gräns tycker jag.
Du har nog inte åkt fort med en sån, det är en spännande upplevelse56:an skrev:Jag tycker motorn passar bra, en Raketare är ju en ganska stabil sak trots bottenlänksgaffel och damcykelram![]()
Det var det som gällde då om man ville ha det bästa...zappafan skrev:Annars kan man ju tro du är dappe fantast...![]()
Ja dom gamla mopederna kan gå så fort idag och det är också en nyhet för mig....Braxmatte skrev:Du har nog inte åkt fort med en sån, det är en spännande upplevelse56:an skrev:Jag tycker motorn passar bra, en Raketare är ju en ganska stabil sak trots bottenlänksgaffel och damcykelram![]()
![]()
Stabil är nog inte det jag skulle kalla den för![]()
Följsam är nog mera rätt, men det beror ju på vad man jämför med
Jajamen, det var en sån där kromad aktiv pipa som satt på då.zappafan skrev:Ser ut att sitta annan ljuddämpare på...
Haha jo du, där gick det för fulltcrow skrev:Härlig åkbild ! en rejäl ursnytning eller.....gillar det låga stuket när däcket ligger i skärmen. JANNE.